Ovog vikenda završio je još jedan sajam GAST u Splitu. Nema sumnje, najveća gužva bila je oko izloga makarske tvrtke “Premis” koja je bila generalni sponzor ovogodišnjeg GAST-a.

– Naša firma osnovana je daleke 1992. godine. Tvrtka posluje na području cijele Hrvatske. Sam posao počeo je otac koji je sada u mirovinu, a tvrtku sada vode tri brata. Osnovni posao je proizvodnja sladoleda. Uz to, distribuiramo sirovine za proizvodnju sladoleda Fugar iz Italije, strojeve Bravo iz Italije i vitrine. Dakle, ljudi od nas mogu kupovati gotovi sladoled, a mogu ga s našim sirovinama i raditi – kazao nam je Zoran Premeru, komercijalni direktor Premisa”.

Kaže da tvrtka ljeti zapošljava tridesetak ljudi, a zimi deset.

– Na GAST-u smo bili najveći štand. U odnosu na lani porasli smo nešto više od 70 posto kada je u pitanju naš promet. Vjerujem da su rastu najviše doprinijele kadice od 5 litara. To su naši proizvodi koji su izrađeni kao da vi imate vlastite strojeve i kao da sami radite sladoled. Dovoljno ga je samo malo ukrastiti u sve izgleda kao da je vaša proizvodnja. Ugostitelji koji imaju svoje strojeve od naših sirovina mogu proizvoditi sladoled. Ti se sladoledi izlažu u velikim vitrinama od 220 centimetara. Pokazalo se da te vitrine nama donosu prometa više nego 20 malih. Kada smo to uvidjeli, više smo se bazirali na dobre pozicije s velikim vitrinama nego puno malih vitrina.

Imamo naše sladolede koji se baziraju na maslinovom ulju, pa ugostitelji mogu proizvoditi “vegan OK” tj. gluten free sladolede, koji ne sadrže nikakve druge masnoće poput mlijeka ili hidrogeniziranih biljnih masti. Isključivo je u pitanju maslinovo ulje. To su posebni proizvodi, ljudi su oduševljeni kada ih probaju.

Što je na GAST-u bilo najpopularnije kada su u pitanju okusi, testirali ste goste sajma zadnjih dana?

– Hit nam je bio sladoled od crnog sezama. Također su jako popularni bili čokolada s paprikom, zabaione sa smokvom. Puno je dobih okusa koje ljudi jednostavno obožavaju.

Kakvi su poslovni planovi tvrtke do kraja ove godine?

– Već smo i prije Sajma dogovorili 30-ak posto većih kupaca. Na Sajmu nismo mogli uzeti sve kupce koji nam se nude jer možemo kupiti ograničeni broj vitrina godišnje. Vitrine su jako supe, a ugostitelji su navikli sve dobiti gratis. Što se tiče kapaciteta, krenuli smo na novu liniju. Od sada krećemo s 2000 litara na sat. Kapacitet imamo odličan i tu nemamo problema. Mogli smo uzeti samo kupce koji su se na Sajmu sami odlučili kupiti vitrinu, ostale ne.

Koliko zimi općenito opada konzumacija sladoleda?

– Bar 90 posto! Sve ovisi o vremenskim prilikama. Što je ljeto toplije, posao ide bolje.

Kakve su cijene sladoleda i gdje vas Splićani mogu pronaći?

– Mi proizvodimo isključivo A klasu, premium sladolede. Nismo ni najjeftiniji, ni najskuplji. Koristimo najbolje sirovine koje nabavljamo iz čitavog svijeta tu ne štedimo. Fokus je na kvaliteti.

U Splitu se naši sladoledi mogu pronaći na dosta mjesta. Prisutni smo u svim shopping centrima. Negdje je to s našim vitrinama, a negdje preko Biberon cakes u svim svojim kafićima itd…


(Visited 1 times, 1 visits today)

Facebook komentari