U sklopu projekta VALUE Kaštela su posjetili partneri projekta iz Italije, te partneri na projektu iz Cresa i Korčule.
Cilj projekta je prezentacija lokaliteta Balavan (Ostrog) koji do sada nije bio dio turističke ponude Kaštela, a koji je posebno atraktivan u proljeće i jesen. Time se pridonosi produljenju turističke sezone i brendiranju Kaštela kao cjelogodišnje turističke destinacije. Danas je održana prezentacijska tura projekta, posjet Balavanu i Muzeju Grada Kaštela.
Projekt je počeo u siječnju 2019. godine, a završava idući mjesec
Prilikom prezentiranja lokaliteta naglasak je stavljen na bogatu kulturno – povijesnu baštinu kaštelanskog područja, ali isto tako i na rekreaciju, gastronomiju i običaje, kako bi se zadovoljila očekivanja suvremenih posjetitelja koji traže jedinstvena iskustva kao ultimativni suvenir koji mogu ponijeti iz destinacije.
"Cilj projekta je prezentirati ono što je specifično i prepoznatljivo za određeno područje, na način da prikazuje raznolikost, odnosno da obuhvati i dio prirodne i kulturne baštine. U našem projektu prezentiramo Balaban našim građanima ali i turistima. Projekt je počeo u siječnju 2019. godine, a završava idući mjesec. Vrijednost ovog projekta je oko 3 200 000 eura a na grad Kaštela ide oko 406 000 eura. Samim projektom revitalizirana je jedna prometnica koja povezuje donji dio Kaštela s lokalitetom, na lokalitetu su provedena istraživanja i obnova bedema, postavljena je signalizacija i osmišljena je inovativna turistička tura koja omogućava ljudima koji nisu u mogućnosti doći na sami lokalitet Ostroga, prisustvovanje putem web aplikacije. Korona nam je bila podstreh na osmišljavanju jednog novog turističkog koncepta", pojasnila je voditeljica odsjeka za EU fondove u Kaštelima Marijana Miserda Bajić.
"Obilazak uključuje lokalitet Balavan te obilazak i vinarija koje su se uključile u ovaj projekt"
Prva tura, koja je održana u 10 mjesecu obuhvaćala je turističke dijelove grada Kaštela i okolice, a druga domaće stanovništvo i turiste. Cilj je da se lokalitet Balavan i turistička ponuda Kaštela približe turističkim djelatnicima koji još nisu prepoznali tržišne potencijale ove destinacije, ali i „običnim“ ljudima koji još uvijek nisu upoznati s jedinstvenošću kaštelanskog prostora.
"Ova tura je u biti i završna tura ovog projekta. Obilazak uključuje lokalitet Balavan te odlazak u vinarije koje su se uključile u ovaj projekt, te kušanje vina. Ne možemo reći koliko je ova tura zanimljiva turistima, jer je u biti ovo probna tura koju izvodimo treći put, ali po nekim neslužbenim informacijama možemo reći kako su posjetitelji jako zadovoljni jer ova tura uključuje i povijest i gastronomiju Kaštela", pojasnili su iz turističke agencije Temper Travel.