Pojednostavljuje se i ubrzava komunikacija građana i gradske uprave: Kreće platforma e-Usluge Grada Supetra

"Željeli smo biti jedan od prvih otočnih gradova koji su usvojili Smart City strategiju te započeli razvijati i primjenjivati koncepte i tehnologije vezane za pametne gradove, ali u malim otočnim sredinama" - ističe Marković

Grad Supetar je zahvaljujući implementaciji Strategije razvoja Grada Supetra i Operativnom planu razvoja pametnog Grada 2019.-2023. a s ciljem povećanja transparentnosti, modernizacije sustava, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i gradske uprave, uspostavio platformu e-Usluge Grada Supetra.


Veliki je to korak prema digitalizaciji procesa unutar gradske uprave i pojednostavljenju komunikacije prema građanima bez potrebe fizičkog dolaska u upravu gdje građani mogu biti upoznati sa svakim korakom rješavanja njihovog predmeta online te dobivanje svih potrebnih informacija na vrijeme.

– Naša platforma e-Usluge Grada Supetra prvenstveno je namijenjene građanima kako bi im se pružila mogućnost online dostave zahtjeva i zaprimanja rješenja u postupcima pred gradskom upravom.

No, ujedno je povećana interna učinkovitost rada uprave Grada Supetra unapređenjem internih poslovnih procesa i baza podataka, implementirana su digitalna rješenja potrebna za učinkovitu internu komunikaciju i potporu e-Uslugama za građane te provedene edukacije službenika – kazala je supetarska gradonačelnica Ivana Marković.

E-Usluge Grada Supetra postižu transakcijsku razinu (razina 4) u kojoj uprava u digitalnom obliku odgovara na autentificirane zahtjeve korisnika. Primjeri ostvarene transakcijske razine 4 u Hrvatskoj su malobrojni, do sada su tu razinu postigli samo sustav e-Građani te neki veliki gradovi poput Zagreba i Rijeke, ali tek za manji dio usluga.

– Upravo sa željom da budemo dostupni svojim građanima, povećamo transparentnost te imajući u obzir sve specifičnosti vremena kojim se suočavamo željeli smo biti jedan od prvih otočnih gradova koji su usvojili Smart City strategiju te započeli razvijati i primjenjivati koncepte i tehnologije vezane za pametne gradove, ali u malim otočnim sredinama – ističe Marković.

Projekt je sufinanciran iz sredstava Fonda zaštite okoliša i energetske učinkovitosti a ukupna vrijednost projekta iznosi 243 tisuće kuna. Platforma će biti dostupna do kraja tjedna sa svim detaljnim uputama i informacijama.

Kako izgleda e-Usluga



Uslugama u sustavu e-Usluge možete pristupiti na dva načina
• kroz web stranice grada Supetra: bez prethodne registracije, lista svih dostupnih obrazaca nalazi se na ovom linku
• kroz prethodnu registraciju na sustav eUsluge

Kratke upute za vanjske korisnike nalaze se pdf dokumentu koji možete pruzeti u privitku ove obavijesti

Građanima su na platformi dostupni sljedeći zahtjevi i obrasci prikazani sukladno kategorijama, odnosno nadležnosti pojedinog odsjeka.

Odsjek za upravljanje gradskom imovinom, gospodarstvo i društvene djelatnosti

Upravljanje gradskom imovinom
– Zamolba za odobrenje privremenog korištenja javne površine po javnom natječaju
– Zahtjev za postavljanje reklamnih predmeta
– Zamolba za odobrenje privremenog korištenja javne površine

Socijalna skrb
– Zamolba za jednokratnu novčanu pomoć
– Zamolba za ostvarivanje naknade za novorođeno dijete
– Zamolba za ostvarivanje pomoći za stanovanje
– Zamolba za sufinanciranje pogrebnih troškova

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime