Nakon provedenog tehničkog pregleda, danas je službeno jotvoren nadvožnjak kod ex Mercatora u Solinu. Nadvožanjak povezuje dvije cjeline ovog grada, naselja Priko Vode pa tako i Mravince i Kučine s vranjićkim dijelom.
Radove su izvele tvrtke Cestar d.o.o. iz Splita te Hering iz Širokog Brijega.
Ukupna vrijednost radova, podsjetimo, iznosila je 22,9 milijuna kuna, a osim izgradnje nadvožnjaka, rekonstruirana je i dionice splitsko-solinske obilaznice.
Navedimo kako je Grad Solin, odnosno gradonačelnik Dalibor Ninčević, od Hrvatskih cesta zahtijevao izgradnju odvojka prema naselju Priko vode i dalje prema Mravincima i Kučinama, kao i onoga iz pravca hipermarketa "Tommy" prema Splitu, o čemu je naknadno, 8. siječnja 2018., sklopljen i sporazum između Hrvatskih cesta i Grada Solin.
Tom prilikom je dogovoreno kako će se pristupiti i dogradnji, odnosno rekonstrukciji cestovnih spojeva s obilaznice na Matoševu ulicu (Mravinačku cestu) iz smjera Splita, te skretanje iz smjera solinskog "Tommyja" udesno prema Splitu.
Glede odvojaka za tu fazu realizacije iz Hrvatskih cesta obavještavaju kako je za realizaciju odvojaka sa obilaznice (D8) na Matoševu ulicu, raspisan natječaj za nabavu usluga projektiranja, dok su rampe iz smjera zapada prema Splitu na obilaznicu (D8) u postupku projektiranja. Radovi će započeti nakon završetka faze projektiranja odnosno ishođenja građevinskih dozvola, navode iz Hrvatskih cesta.
Kako smo danas uspjeli doznati, Grad Solin će inzistirati na realizaciji dogovorenog.
- Pored navedenog, u tijeku je izrada prometno tehničke analize čvora Bilice u Solinu kao najznačajnijeg deniveliranog prometnog čvorišta u splitskoj aglomeraciji. Prometna analiza obuhvaća zahvat od raskrižja Širina u Solinu, raskrižja D8 i Ulice Domovinskog rata u Splitu, deniveliranog križanja Zagorskog puta i ulice Domovinskog rata, podvožnjaka Mravince na D1, te Solinske ulice sa mogućnostima dogradnje cestovne mreže (svih kategorija prometnica). Na osnovu provedene prometne analize i izrade varijantnih idejnih rješenja, dati će se prijedlog optimalnog rješenja daljnje nadogradnje cestovne mreže, uspoređujući efikasnost varijantnih rješenja u smislu poboljšanja protočnosti prometnih tokova svih kategorija prometnica, te troškova izgradnje i održavanja – kazala nam je Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.