Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

ONLINE MARKETING U VRIJEME KORONE "Smijali su mi se kad sam pokrenuo biznis. Ali kad su vidjeli rezultate..."

MAKSIMILIJAN S. PETRI / Foto: Privatni album29. listopada 2020. 00:00
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Oglašavanje i upravljanje biznisa na digitalnim kanalima, poput društvenih mreža, E-mail kampanja, Web-stranica, Google reklama i dr. U koronakrizi, digitalni marketing buja kao na steroidima.

Od srednje škole učim marketing kao hobi, imao sam nekoliko mentorskih programa, i pokrenuo sam biznis sa svojim specijalistima iz cijelog svijeta, u srcu korone, u travnju 2020.

Ovim putem se želim zahvaliti svom mentoru Antonu Gizdiću koji ima vrlo uspješnu marketinšku agenciju u Engleskoj te me je uputio i naučio sve o ovom biznisu, i još puno puno vise od toga. Bez njega ovo ne bi bilo moguće.

 Za neke biznise, u srcu krize je smiješno ih pokrenuti. Za mene, pokretanje ovog posla uz iskustvo koje sam imao iz marketinga, svi Božići su mi došli odjednom. U koronakrizi bujaju e-trgovine, odnosno eCommerce, cyber-security i digitalni marketing Korporacije poput Amazona su gotovo udvostručile promet, svakog dana se otvaraju na stotine i tisuće novih eCommerce poslovanja...

 Svijet je sada - online. Gospodin koji ima firmu za e-mail marketing mi je rekao da nikad nije imao više klijenata. Ostale online reklamne agencije su u situaciji da moraju odbijati klijente.

Zašto je potreban digitalni marketing?

- Nudi mogućnost interakcije direktno s potencijalnim klijentima/kupcima i učenje o tome što oni žele.

- Mogućnost dosega globalnog tržišta, ne samo lokalnog.

- Tradicionalne metode poput banera ćete platiti ovisno o lokaciji, dvije do osam tisuća kuna po jednom baneru za mjesec dana. Pitajte svaku agenciju, reći će vam: jedan baner premalo, jedan mjesec prekratko.

- Digitalni marketing omogućuje ciljanje točno određenih ljudi, na tisuće i tisuće, po djeliću te cijene. Posebice na Balkanu, gdje je cijena za doseg tisuću ljudi daleko manja od one u Americi, gdje je tržište gusto.

- Možete precizno mjeriti napredak odnosno analitiku vaših online kampanja i prikladno ih poboljšati.

Kome je potreban digitalni marketing?

- Svakom biznisu, iz jednostavnih razloga. Ne možemo tražiti pozornost tamo gdje naši kupci nisu. Nalaze se online, na društvenim mrežama, i tamo moramo biti i mi.

Oni koji ne slijede trendove, povijest je pokazala da njihov biznis stoji na mjestu.

Razlika nije u biznisu, nego tko se bolje prilagodio tržištu, tko ima veću pozornost.

Ljudi ne mogu pojmiti jednostavnost toga; vjeruju da je iduća faza njihovog biznisa nešto novo, inovativno, a rješenje je jednostavno. Pokaži se tamo, gdje je usmjerena pažnja tvoje publike.

Pff, mene svi znaju u mom gradu, meni to ne treba...

Naravno u nekim malim gradovima neće biti od prevelike važnosti se eksponirati online.

No u gradovima veće konkurencije, ako si uspješan biznis, nisi uspješan jer nemaš digitalni marketing, nego UNATOČ tome što ga nemaš.

U čuvenoj knjizi Eugena Schwartza, Breakthtough Advertising, opisani su stadiji  kroz koje reklame prolaze da bi bile upečatljivije, uvjerljivije i na kraju, isplativije u odnosu na konkurenciju.

Na Balkanu, u Hrvatskoj, online "zemljište" nije još ni približno ispunjeno koliko može biti, ni približno se ne iskorištava mogućnost kampanji, da budemo prvi, prije konkurencije, i zauzmemo prva mjesta u borbi za kupčeve novčanike i osviještenost da taj biznis postoji.

Mnogi mali i srednji, makar i veliki, biznisi će reći: "Korona je, sve je u neizvjesnosti, ne znamo hoćemo li raditi idući tjedan. Zašto bih trošio budžet na to?"

Ako pogledate povijest financijskih kriza u zadnjih 90 godina, opstali su oni biznisi koji su se nastavili, barem rjeđe, oglašavati, i ostati u svijesti potrošača.

Tko mi u može garantirati da će mi se to isplatiti? Obično u reklamnim agencijama kažu: "Ah, vidjet ćemo, koliki će odaziv biti"

Svaki ozbiljniji biznismen zna da je za marketing potrebno vremena. Ako netko ima dobar proizvod, odaziv je neizbježan, ali je potrebno provesti testiranja i vidjeti na što najviše ljudi reagiraju. Nekad će samo promjena naslova povećati odaziv pet do deset puta.

Za optimalne rezultate, klijenti se posvete digitalnom marketingu barem mjesec dana za testiranja, i ukupno tri do šest mjeseci kampanje.

Najbolja investicija koja donosi najveći povrat na uloženo, nije neki mirovinski fond, ili stambena štednja, ili nekretnine, nego ulaganje u oglašavanje biznisa.

I do pet puta vrijednost uloženog u samo nekoliko mjeseci, ovisno od biznisa, platformi koje se koriste za oglašavanje i dr. To je ekvivalent ubacivanja u neku mašinu novčanice od deset, a primanja novčanice od 50 kn nazad.

Sve zahvaljujući biranju odgovarajućih alata i sofisticiranih algoritama koji traže najzainteresiranije potencijalne kupce/klijente po informacijama koje im damo.

Maksimilijan S. Petri

Text me!

+385919365195

Upwork platforma: → LINK

 

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
1
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Ovog jutra dogodit će se nešto posebno: Komižani će na sv. Mikulu spaliti brod koji nije s Visa nego s - Neretve
20
min
Ovog jutra dogodit će se nešto posebno: Komižani će na sv. Mikulu spaliti brod koji nije s Visa nego s - Neretve
Mnoge čizmice i pisma sa željama osvanula su danas na prozorima: Teško je zamisliti da bi netko dijete danas prihvatilo jabuku kao poklon
34
min
Mnoge čizmice i pisma sa željama osvanula su danas na prozorima: Teško je zamisliti da bi netko dijete danas prihvatilo jabuku kao poklon
Na krcatoj Gradini počeo spektakularni solinski Adventorium: "Zeko" oduševio 1.800 posjetitelja, mnogi su morali ostati vani
47
min
Na krcatoj Gradini počeo spektakularni solinski Adventorium: "Zeko" oduševio 1.800 posjetitelja, mnogi su morali ostati vani
Uzduž cijele ceste od Lovrinca do Šina osvanula lijepa novosti. Posjetili smo tri istočna splitska kvarta, evo kako su okićeni u Adventu
1
sat
Uzduž cijele ceste od Lovrinca do Šina osvanula lijepa novosti. Posjetili smo tri istočna splitska kvarta, evo kako su okićeni u Adventu
Primijetili ste bijele mrlje na čokoladi? Evo što to zapravo znači
4
sat
Primijetili ste bijele mrlje na čokoladi? Evo što to zapravo znači
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Sin političarke iz Dalmacije pretukao oca, htio je da mu prepiše dio kuće
    Sin političarke iz Dalmacije pretukao oca, htio je da mu prepiše dio kuće
    5. prosinca 2025. 14:19
  • Velika promjena u Splitu: Evo što vas sad čeka na svakom pješačkom prijelazu
    Velika promjena u Splitu: Evo što vas sad čeka na svakom pješačkom prijelazu
    5. prosinca 2025. 11:55
  • Marijana Puljak Krstuloviću Opari: "Veliki kulturnjak, koji je kulturu prodao Kerumu (doslovno)..."
    Marijana Puljak Krstuloviću Opari: "Veliki kulturnjak, koji je kulturu prodao Kerumu (doslovno)..."
    5. prosinca 2025. 14:28
  • Šef policije poslao poruku ubojici: "Ako ovo vidi ili sluša..."
    Šef policije poslao poruku ubojici: "Ako ovo vidi ili sluša..."
    5. prosinca 2025. 20:45
  • Na posljednji počinak ispraćen Mirko Perković Poky
    Na posljednji počinak ispraćen Mirko Perković Poky
    5. prosinca 2025. 17:46
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.