"Dobra večer, zanima me koji je dežurni veterinar u Splitu? Hitno mi treba!!!", često je pitanje zabrinutih vlasnika ljubimaca na društvenim mrežama, posebice vikendom i(li) blagdanima i to u večernjim satima. S obzirom da je spomenuto pitanje postavljeno u grupama koje okupljaju vlasnike ljubimaca, ubrzo nakon kreću pristizati odgovori.
Ako ste barem jednom imali ljubimca razumjet ćete koje je olakšanje imati dežurnu veterinarku ili veterinara. Ima situacija u kojima je svaka sekunda bitna, pa čak i ona kada vam treba samo savjet.
Zašto gubiti vrijeme na putovanje i čekaonice te izlagati ljubimce stresu, kada možeš dobiti pomoć i savjet u roku par minuta iz udobnosti doma? Vlasnici sada konačno mogu odahnuti. Savjet i drugo mišljenje za svog ljubimca sada mogu dobiti preko video poziva, bez čekanja i bez rezervacije termina.
Riječ je o Vetzy platformi koja je, realno govoreći, spas za sve vlasnike kućnih ljubimaca. Može pomoći vlasnicima da odluče je li problem hitan, trebaju li posjetiti veterinarsku kliniku ili ga mogu sami riješiti. Veterinari su dostupni korisnicima aplikacije 24 sata dnevno, svakog dana u godini. Iako je hrvatski projekt, platforma je spremna i za svjetsko tržište. Aplikacija dostupna je za iPhone, Android i Huawei uređaje.
Razgovor s veterinarkom Martinović
Razgovarali smo s dr.med.vet. Đurđicom Martinović, jednom od dežurnih veterinarki i veterinara Vetzya.
"Aplikacija je aktivna već tri tjedna i po dosadašnjem iskustvu funkcionira odlično. Veterinari su dostupni 0-24 svih 365 dana u godini te nude savjete i jednostavne prijedloge o stvarima koje vlasnici mogu učiniti kod kuće kako bi pomogli svom ljubimcu", govori nam veterinarka Martinović koja se prijavila za posao odmah nakon što je vidjela oglas.
Iako je rad aplikacije tek na samom početku, naša sugovornica smatra da će aplikacija kroz skorije vrijeme zaživjeti kako je i planirano.
Uz svoj posao veterinara, veterinarka Martinović ima slobodnog vremena kojeg će rado usmjeriti dajući ljudima savjete o raznim stanjima ljubimaca, prehrani ili ponašanju. Za portal Dalmacija Danas ispričala je jedno od svojih dosadašnjih iskustava preko Vetzya.
Poziv deset minuta prije ponoći
"Prije nekoliko dana primila sam poziv deset minuta do ponoć. Vlasnik je primijetio da mu pas ima temperaturu i da je malo usporen. Trebao je savjet je li hitno potreban dolazak k dežurnom veterinaru. Video pozivom zaključila am da ne treba 'dizati' veterinara u gluho doba noći, već da se vlasnik s ljubimcem može uputiti u ambulantu u jutarnjim satima", priča nam jedno od svojih iskustava.
Veterinari su tu da pomognu sa svim zdravstvenim pitanjima i simptomima kao što su povraćanje, proljev, kožni problemi, prva pomoć, problemi s očimai ušima, kašljanje prehrana i ponašanje. Dosadašnje iskustvo Vetzy veterinara je pokazalo da u samo 30 posto slučajeva potreban fizički posjet veterinaru.
"Hitna ambulantna intervencija potrebna je u situacijama kao što su krvarenje, trauma, itd...", dodaje.
Ova platforma ne samo da će pomoći vlasnicima i njihovim ljubimcima, već i veterinarima čije ambulante 'pucaju' od posla.
"Veterinari u praksi zbog velikog broja ljubimaca, nemaju previše vremena za razgovor. Okupirani su kirurškim intervencijama i drugim ambulantnim poslovima", zaključila je.





