Kapetana se tereti da 31. siječnja ove godine kod rta Kobila na jugozapadnoj strani otoka Prvić, kao zapovjednik putničkog broda nije postupao u skladu s propisima o sigurnosti pomorske plovidbe, odnosno da je postupio protivno odredbama Pomorskog zakonika i Pravilnika o sigurnosti pomorske plovidbe u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske te načinu i uvjetima obavljanja nadzora i upravljanja pomorskim prometom.
Tereti ga se da nije savjesno izviđao promatranjem radi potpune procjene situacije i rizika sudara, niti se kretao sigurnosnom brzinom da bi mogao poduzeti pravilnu i djelotvornu radnju za izbjegavanje sudara.
DORH navodi da 52-godišnji zapovjednik nije poduzeo dovoljno da izbjegne sudar s teretnim brodom Plavi Jadran koji je plovio iz suprotnog smjera, tako blizu da se sudar nije mogao izbjeći samo manevriranjem teretnog broda. Kapetan je tada promijenio kurs u lijevo i tada je došlo do sudara.
'Zbog nesavjesnog izviđanja i nepoduzimanja pravilnih radnji za izbjegavanje sudara došlo je do udara pramčanog dijela njegovog broda u lijevi bok teretnog broda čiji je član posade pao u more, a drugi član posade skočio s broda u more neposredno prije nego je teretni brod potonuo. Opisanim je prouzročio štetu u iznosu od najmanje 1,937.549 kuna', navode iz Općinskog državnog odvjetništva.






