Procjenjuje se da elektroničku glazbu na svijetu sluša više od 1.5 bilijuna slušatelja čime je ovaj žanr zasjeo na visoko treće mjesto po slušanosti, odmah iza popa i rocka. Dokazuju to i brojni svjetski specijalizirani festivali te izvođači koji po broju nastupa te godišnjoj zaradi itekako imaju status mega zvijezda. Biti na samom vrhu znači biti bolji, veći i drugačiji od ostalih, a kako se to radi najbolje zna Ultra Music Festival. Tri je godine zaredom ovaj festivalski brend proglašavan najboljim festivalom elektroničke glazbe na svijetu, a ovih se dana okitio još jednom laskavom titulom. Ultra je i službeno postala najvećim svjetskim festivalskim brendom, nakon što je na popis brojnih destinacija gdje se održava dodala i bliskoistočni dragulj Abu Dhabi.

Prije povratka u Miami iduće godine, Ultra će kružiti Indijskim oceanom, a zaustavit će se u Cape Townu, Johannesburgu, Abu Dhabiju, Hyderabadu, New Delhiju, Melbourneu i Sydneyu. Sveukupno festival sada broji događanja na 6 kontinenata, u 29 zemalja i 46 gradova. Najnovije ime na popisu je Abu Dhabi gdje stiže 5. i 6. ožujka 2020. godine, nakon kojeg se svjetska turneja nastavlja u Indiji – Hyderabadu & New Delhiju, 7. i 8. ožujka 2020. S ovog prestižnog mjesta, Ultra je svrgnula WOMAD što je skraćeno od World of Music, Art and Dance, čiji je suosnivač bivši frontmen Genesisa Peter Gabriel. Informacije o svim ULTRA destinacijama širom svijeta mogu se pronaći ovdje.

OSIGURAJTE SVOJE ULAZNICE ZA FESTIVAL ULTRA EUROPE 2020

Jedina europska inačica, festival ULTRA Europe, drugo je najveće događanje u Ultra Worldwide obitelji, a najavljen je datum novog susreta s više od 160.000 obožavatelja. Osmo izdanje će se održati od 9. do 15. srpnja 2020. godine u Splitu, na Braču, Hvaru i Visu. Od prošlog su tjedna u prodaji i ulaznice za tri dana ULTRA Music festivala na splitskom stadionu Park Mladeži. Moguće je osigurati i VIP ulaznice, a u prodaji su i ulaznice RESISTANCE Croatia koje posjetiteljima omogućuju uživanje u čak šest dana glazbe koja se krije iza ovog glazbenog brenda.

Potpuno ULTRA iskustvo koje predstavlja sedmodnevno putovanje na četiri čarobne lokacije i deset jedinstvenih party stanica, omogućuju ulaznice Destination ULTRA Europe, a osim na tri festivalska dana u Splitu, vode i na ULTRA Europe Opening Party, ULTRA Brač, ULTRA Hvar, Resistance Hvar te party Resistance Vis. Za sve one koji će na osmo izdanje festivala doći u društvu prijatelja omogućena je kupnja grupnih ulaznica pa će na 5 kupljenih, šesta ulaznica biti besplatna. Organizatori su najavili i mogućnost otplate u ratama, a više informacija sanzat će se u narednim danima. Pogodnosti očekuju i vlasnike ULTRA Passporta, prvog međunarodnog sustava lojalnosti kupaca za glazbene festivale koji i dalje raste s više od pola milijuna korisnika.

Ulaznice se mogu osigurati na internetskoj stranici https://ultraeurope.com/tickets/festival/, a sve ostale informacije o festivalu, osim na službenoj stranici, mogu se pronaći i na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu.

O ULTRA WORLDWIDE

ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.

S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.

U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.

ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™  u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.