Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Tommy nastavlja priču koju volimo: Emotivna poruka "Tommy zna što voliš" osvaja srca kupaca

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…
SPONZORIRANI SADRŽAJ / Foto: PROMO29. svibnja 2024. 14:53
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Trgovački lanac Tommy, domaći maloprodajni lider u 100% hrvatskom vlasništvu, nedavno je predstavio seriju reklamnih spotova pod sloganom 'Tommy zna što voliš'. Riječ je o nastavku priče započete 2022. godine velikom komunikacijskom platformom #TvojeMisto kojom Tommy slavi svoje kupce, a sada dodatno naglašava blisku povezanost s njima i razumijevanje njihovih potreba, što ovaj uspješni trgovački lanac izdvaja na tržištu već dugi niz godina.

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…

Kampanja prikazuje sretne obiteljske i prijateljske trenutke, stvarajući toplu i emotivnu priču koja govori o tome kako su Tommy prodavaonice i njihovi proizvodi sastavni dio svakodnevice brojnih građana. Spotovi prikazuju obiteljska druženja, poput pečenja kolača i nedjeljnih obiteljskih ručkova, kao i sretne trenutke dječje igre i uživanje u ljetu – uz neizostavnu dozu tople i pozitivne emocije.

Svaki od TV spotova odražava vrijednosti zajedništva, obitelji i prijateljstva, uz ljubav prema domaćim proizvodima, što su ujedno i ključne vrijednosti branda. "Naši se kupci prepoznaju u ovim pričama koje su doista autentične i povezane s njihovim svakodnevnim iskustvima", pojasnili su iz Tommyja. "Tommy je oduvijek bio i ostao #TvojeMisto, jer razumije što kupci vole i jer je Tommy mjesto gdje se ljudi osjećaju dobro i rado vraćaju."

Više od 70% asortimana domaćeg porijekla

Jedna od najvećih snaga Tommyja je svježina asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. Suradnja s lokalnim OPG-ovima i potpora hrvatskoj proizvodnji jedan je od strateških ciljeva ovog trgovačkog lanca, što potvrđuje podatak da je više od 70% asortimana domaćeg porijekla.

Tommy kontinuirano radi na unaprjeđenju svoje ponude, prilagođavajući je potrebama i željama kupaca. Posebno su dobro prihvaćeni proizvodi robnih marki Delicato, Bondi i T!, koji spajaju povoljne cijene s visokom kvalitetom. Većina proizvoda pod privatnim markama Tommyja dolazi od renomiranih hrvatskih proizvođača, što jamči zdrav, svjež i domaći izbor.

S više od 228 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu, trgovački lanac Tommy danas je jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj s više od 611 milijuna eura prihoda u 2023. godini. Ovaj uspjeh nije samo rezultat brojki, već i vjernosti kupaca, što dodatno potvrđuje certifikat "Odabrale mame" za 2023. godinu. Prema ocjeni majki, Tommy je proglašen najboljim mjestom za obavljanje cjelovite kupnje u kategoriji internet trgovine hranom i pićem.

Pored toga, Tommy se ponosi svojim dugogodišnjim društveno odgovornim poslovanjem. Sponzorstva sportskih klubova, kulturnih, društvenih i humanitarnih događanja, institucija i pojedinaca, kao i projekti poput "Tommy studentske srijede" i "Tommy popust za umirovljenike" samo su neki od načina na koje Tommy vraća zajednici. Nedavno sponzorstvo Hajdukove kampanje za najmlađe navijače i članove kluba 'Vridilo se rodit', čiji je cilj promocija pozitivnih sportskih vrijednosti kod djece, samo je jedan u nizu uspješnih primjera komunikacije sa zajednicom.

Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
1
Laž
2
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Tommy ne prodaje pirotehniku: "Blagdani mogu biti radosni i bez eksplozija"
20
sat
Tommy ne prodaje pirotehniku: "Blagdani mogu biti radosni i bez eksplozija"
Tommyjeva blagdanska ponuda donosi širok izbor namirnica, igračaka i delicija za svaki blagdanski stol
23
sat
Tommyjeva blagdanska ponuda donosi širok izbor namirnica, igračaka i delicija za svaki blagdanski stol
Humanitarna kampanja Tommyja i Atlantic Grupe za KBC Split
22
dan
Humanitarna kampanja Tommyja i Atlantic Grupe za KBC Split
Tommy otvorio novi supermarket u Rijeci – nastavlja širenje na Kvarneru
24
dan
Tommy otvorio novi supermarket u Rijeci – nastavlja širenje na Kvarneru
Tommy predstavio novo pakiranje popularnih linija svježeg mesa Bokun Gušta i  Majstori o' gradela
36
dan
Tommy predstavio novo pakiranje popularnih linija svježeg mesa Bokun Gušta i Majstori o' gradela
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.