Svi znaju kako dolazak proljeća navješćuju visibabe i jaglaci, ali isto tako vjesnici zime su božićne pjesme i reklama Coca-Cole. U utrci da njihova reklama dopre do većeg broja gledatelja pojedinci su spremni na sve. Iako takvi marketinški potezi često zastanu na golotinji, Tele2 je u svojoj božićnoj reklami ipak otišao ‘korak dalje’.

Dok su, recimo, na otvorenju Zimskog akvarela u Splitu s pozornice djecu pozivali na skromnost i darove u obliku dobrih želja i malih poklona čini se kako to nije lekcija koju Tele2 želi promovirati u udarnim terminima na nacionalnoj televiziji.

Reklama započinje ulaskom glavnog lika u kadar koji roditeljima istrgne darove iz ruku riječima “Poklon mekan, nije sretan kad te tako daruju”, a zatim nastavi “veste, kape, čarape i šlape malo koga raduju” što prati trganje darova iz ruku iznenađene djece.

Reklama nije dobro prošla ni kod dijela publike na društvenim mrežama gdje su pratitelji mahom kritizirali ‘marketinški potez’ te telekomunikacijske tvrtke. Možda, vođeni načelom ‘svaka reklama je dobra reklama’ i mi pridonosimo rastu popularnosti takvih objava, iako smo i sami jedni od nezadovoljnih korisnika tog teleoperatera. U anketi vas pitamo što mislite o samoj reklami, ali i biste li vi postali korisnici neke tvrtke koja promovira takva načela.

Sada kada već imamo vašu pozornost, pozivamo sve da toplu odjeću, vreće za spavanje i drugu zimsku odjeću i obuću donirate potrebitima koje takve stvari uistinu raduju. “I male stvari su velike kada su od srca”, moramo se složiti s jednim od komentara na društvenim mrežama.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime