ReiTell je inovativna web platforma koja putem personaliziranih QR profila pruža modernu, interaktivnu i učinkovitu komunikaciju između brendova i publike, bez potrebe za "skidanjem" aplikacija i traženja informacija po web stranicama.
Autori web platforme su zadarski razvojni inženjeri Ivan Gržan i Jure Glavan zaduženi za development i integraciju tehničkog dijela, no o platformi nam je puno toga u razgovoru za Dalmaciju Danasl kazao njihov marketinški stručnjak i šef prodaje Slavko Vuković.
Ideja je nastala kao odgovor na potrebu za učinkovitijom komunikacijom između brendova i njihove publike. Društvene mreže i web stranice često ne pružaju dovoljno interakcije ili povratnih informacija, dok su QR kodovi većinom samo statični linkovi bez dodane vrijednosti. Razmišljali su o rješenju koje bi objedinilo najbolje elemente weba i društvenih mreža, bez potrebe za preuzimanjem aplikacija.
Bolja angažiranost i informiranost, uz zabavni element
- Tako je nastao ReiTell interaktivni, dinamički sustav koji omogućuje zabavnu, brzu i kvalitetnu komunikaciju kroz QR profile, gamifikaciju, nagradne igre i prilagodljive informacije. Rješavamo problem ograničene i slabe interakcije između tvrtki i njihovih kupaca, pružajući interaktivne QR profile koji trenutno povezuju korisnike s relevantnim informacijama. Naše rješenje poboljšava efektne direktnog marketinga, povećava komunikaciju s kupcima i olakšava pristup ključnim podacima, eliminirajući potrebu za dugotrajnim pretraživanjem weba i "skidanja" aplikacija.
Vuković kaže i da njihov pristup osigurava bolju angažiranost i informiranost, uz zabavni element, te brojne mogućnosti raznih bonusa kroz gamifikaciju. Upravo to je ono što drugima nedostaje, ističe, pa nastavlja kako je danas teško privući i zadržati pažnju korisnika zbog čega nude najizravniju platformu koja kupcima omogućuje da se osjećaju dijelom brenda.
- Zamislite da posjetite zabavni aquapark dok čekate u redu na recepciji, skenirate QR kod, odigrate kratak kviz ili igru i možete osvojiti besplatne sladolede za cijelu ekipu. Time stvaramo dodanu vrijednost za posjetitelje i motiviramo ih na interakciju s brendom. Ili, recimo da proizvodite sokove i na ambalaži imate svoj QR kod. Uvodite novi okus i želite saznati kako ga kupci doživljavaju. Na webu ili dućanu oglasite kampanju u kojoj kupci skeniraju QR kod, ocijene okus i osvoje nagradu ili neku pogodnost, čak i neki bedž koji im kasnije može donijeti nešto zauzvrat. Na taj način ne samo da angažirate potrošače, već i povećavate prodaju i brand awareness kroz interaktivno iskustvo.
Od tjestenine od koprive do čokolade Nadalina
Otkriva kako su već kreirali profile za proizvođača tjestenine "Koprivita" od jako zdrave namirnice koprive. Tamo se nalaze recepti za jela na bazi te tjestenine, a uz to će biti i ankete o preferencijama vrsti i obliku tjestenine. Zainteresirani čak mogu pogledati zanimljivosti vezano za proizvodnju čokolade Nadalina, ali i nešto od glavnog kreatora Marinka Biškića, uz jedan zanimljivi kviz o čokoladi gdje će saznati ono što možda nisu znali o čokoladi. Slavko dodaje kako je ReiTell izvrstan još i za podizanje kvalitetnih recenzija, mišljenje klijenata, klubova vjernosti, nagradnih vouchera, kupona i bonova.
- Naš cilj je širenje na globalno tržište uz dodatne funkcionalnosti, naprednu integraciju i razvoj sofisticiranih AI rješenja za analitiku i komunikaciju. Želimo biti pioniri interaktivnog digitalnog marketinga i prepoznati kao lideri u inovativnim pristupima za povezivanje brendova s publikom. Uskoro ćemo dovršiti upravljački modul, putem koje će sami klijenti moći sve jednostavno postaviti, biti će automatizirano i lagano za korištenje. Isto tako i sadržaj će se moći mijenjati kada god to klijent poželi, odnosno u realnom vremenu, ali i s obzirom koji tip profila se pretplatio.
ReiTell je "all-in-one" digitalno rješenje, uvjerava Vuković, koje spaja najbolje elemente digitalne komunikacije. Brendovima nude sustav koji je jednostavan za korištenje, zabavan i učinkovit, dok njihov profil poduzećima omogućuje povećanje angažiranosti publike, bolje povratne informacije i veću prodaju.
- Naši klijenti su pružatelji usluga kao što su hoteli, shopping centri, kampovi i turistički sektor, te proizvođači proizvoda koji žele integrirati dinamične QR kodove na svoje etikete.