Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Jedan od najuspješnijih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj novom kampanjom #TvojeMisto slavi povezanost sa svojim kupcima

Povodom 30. rođendana lansirana nova kampanja brenda Tommy
SPONZORIRANI SADRŽAJ14. travnja 2022. 17:57
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Povodom 30 godina poslovanja trgovački lanac Tommy, maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji i jedna od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, lansirao je novu komunikacijsku platformu i marketinšku kampanju naziva #TvojeMisto.

Kampanja već na prvi pogled obuhvaća upravo ono po čemu se Tommy već dugi niz godina izdvaja na tržištu – povezanosti s kupcima i nedvojbeno toploj interakciji koju, posebice Dalmatinci, gaje prema ovom brendu - danas 6. trgovačkom lancu u RH s kontinuiranim rastom tržišnog udjela.

Kampanja #TvojeMisto autentična je i direktna, ali s pravom dozom topline i emocija, jednako kakva je i, kako kažu u Tommyju, 'svaka Dalmatinka koja direktno kaže ono što misli, ali čini to s dozom šarma, humora i iskrenosti: ponosna je na svoje porijeklo te zna da u dalmatinskom načinu života postoji puno vrijednosti i znanja koja vrijedi očuvati i prenijeti novim generacijama'.

Iako je prema podacima AZTN-a Tommy maloprodajni tržišni lider u čitavoj Dalmaciji, prepoznat je i diljem Hrvatske kao pouzdan partner koji jedinstvenom brigom o kupcima daje pozitivan doprinos njihovim svakodnevnim životima, posebice kroz učestale suradnje i mnogobrojne donacije lokalnoj zajednici.

Stoga ne čudi da je ovaj trgovački lanac percipiran destinacijom koja nije samo trgovina, već i omiljeno mjesto susreta i stvaranja uspomena. Trgovački lanac Tommy, tijekom 30 godina, razvio je mrežu od čak 229 prodajnih mjesta rasprostranjenih u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu.

Tommy nikada ne bi mogao postati #TvojeMisto bez kvalitete koju nudi, prije svega kroz bogat asortiman domaćih proizvoda i baš zato je zastupljenost hrvatskih proizvoda u Tommyju viša od 70%, a potpora domaćoj proizvodnji strateška odrednica te trajni interes ove kompanije. Asortiman koji nudi na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica. Proizvodi koje Tommy nudi imaju svoju emotivnu komponentu jer često dolaze upravo od lokalnih dobavljača što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica.

Tako je u godini obilježavanja važne 30. obljetnice, lansirana i nova robna marka T! koja obuhvaća veliki broj artikala u raznim kategorijama i, najvažnije, predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete proizvoda. Većinu asortimana pod robnim markama za Tommy proizvode renomirani hrvatski proizvođači. Navedeno, osim gospodarskog značenja, nosi i komponentu društvene odgovornosti, a kupcima istovremeno jamči svježinu, sigurnost i kvalitetu o kojoj danas brine više od četiri tisuće zaposlenika.

'Ovom kampanjom inspiriranom našim kupcima, djelatnicima i dobavljačima želimo im zahvaliti i upravo njih slaviti. Želimo im javno poručiti ono što već i sami odavno žive i znaju: Tommy je uistinu njihovo misto i ponosni smo na našu povezanost. Kako Tommy kupcima u svakom pogledu nudi vrijednost i povjerenje cilj kampanje je na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy našim mnogobrojnim vjernim kupcima i kontinuirano unaprjeđivati taj odnos jer je za nas kupac uvijek na prvom mjestu', poručuju iz Tommyja.

Prvi video spot u nizu izrađen povodom proslave 30 godina poslovanja. Pogledajte u nastavku.

 

 

 

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Tommy ne prodaje pirotehniku: "Blagdani mogu biti radosni i bez eksplozija"
20
sat
Tommy ne prodaje pirotehniku: "Blagdani mogu biti radosni i bez eksplozija"
Tommyjeva blagdanska ponuda donosi širok izbor namirnica, igračaka i delicija za svaki blagdanski stol
23
sat
Tommyjeva blagdanska ponuda donosi širok izbor namirnica, igračaka i delicija za svaki blagdanski stol
Humanitarna kampanja Tommyja i Atlantic Grupe za KBC Split
22
dan
Humanitarna kampanja Tommyja i Atlantic Grupe za KBC Split
Tommy otvorio novi supermarket u Rijeci – nastavlja širenje na Kvarneru
24
dan
Tommy otvorio novi supermarket u Rijeci – nastavlja širenje na Kvarneru
Tommy predstavio novo pakiranje popularnih linija svježeg mesa Bokun Gušta i  Majstori o' gradela
36
dan
Tommy predstavio novo pakiranje popularnih linija svježeg mesa Bokun Gušta i Majstori o' gradela
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.