Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Veliki uspjeh Pipi: Prva ekskluzivna suradnja za neki hrvatski brend sa stranom trgovinom

Suradnja s Higginsom, iza kojeg stoji globalno poznati Sven Voth, prva je takva za ijedan hrvatski proizvod i dolazi kao još jedno priznanje međunarodnom potencijalu te prepoznatljivosti i snazi Pipi kao brenda
SPONZORIRANI SADRŽAJ28. kolovoza 2025. 16:06
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Najpoznatiji domaći brend bezalkoholnih pića, Pipi, sve snažnije se pozicionira na inozemnim tržištima, a posljednja potvrda tome je i ekskluzivna suradnja s novom međunarodnom trgovinom odjeće i obuće Higgins koja je 28. kolovoza otvorila svojih prvih deset poslovnica diljem Austrije, od čega su četiri u Beču, dvije u Linzu, te po jedna u Grazu, Bruck an der Muru, Wiener Neustadtu i Eugendorfu, i to sve na isti dan.

Naime, kupci će se nakon šopinga u trgovini moći osvježiti upravo uz limenku Pipija, koja će uz privatnu Higgins marku negazirane vode te uz negazirani sok poznatog turskog brenda, biti jedino dostupno piće u Higgins trgovinama. 

Higgins je novi retailer koji s velikim ambicijama kreće u pohod na europsko tržište, s do sada neviđenim konceptom, a taj je da se kupac za 100 eura može odjenuti u vrhunskom stilu, od glave do pete! Cilj Higginsa je ponuditi modu velikih brendova za žene, muškarce, tinejdžere i djecu po senzacionalnim cijenama. Sa svojom neobičnom filozofijom i pristupom kvalitetnoj lifestyle modi koju želi učiniti dostupnom svima, Higgins je prepoznao upravo Pipi kao brend s kojim dijeli vrijednosti jednostavnosti i opuštenosti te uključio Pipi limenke u svoj asortiman. Iza Higginsa stoji Sven Voth, itekako poznato ime u svijetu retaila, koji strateški potpisuje uspjehe nekih od najpoznatijih trgovina, koje posluju i u Hrvatskoj, među ostalim i Snipesa kojeg je transformirao od male njemačke trgovine u globalni brend ulične odjeće i obuće.

Nakon lanjskog ulaska na njemačko i austrijsko tržište, ovo je još jedno priznanje međunarodnom potencijalu te prepoznatljivosti i snazi Pipi kao brenda, puno šire od regionalnih okvira. 

„Ovo je prva ovakva suradnja za ijedan hrvatski proizvod koja potvrđuje dobar posao na jačanju brenda koji radimo u kontinuitetu. Činjenica je da Higgins za hladnjake u svojim trgovinama nije odabrao pića multinacionalnih kompanija nego je prepoznao upravo one vrijednosti i imidž koje ima brend Pipi. To nije slučajnost i čini nas jako ponosnima. Ovo je iskorak kakav nisu napravili ni mnogo veći domaći i regionalni brendovi te uspjeh ne samo za nas, nego i za hrvatske brendove općenito jer smo pokazali da za kvalitetu ima mjesta na svim tržištima. Vjerujemo da je ovo samo početak jedne lijepe priče“, ističe predsjednik uprave Pipi, Luka Diel-Zadro te dodaje:

„Suradnja s Higginsom dolazi kao rezultat našeg višegodišnjeg rada, a posebno naše fokusiranosti na konkurentna europska tržišta posljednjih godina gdje smo se uspješno pozicionirali na austrijskim i njemačkim policama. Znali smo da radimo dobro i da je pitanje vremena kada će Pipi priča dalje rasti u skladu s vremenom i trendovima. Pipi je od prvog dana pa sve do danas bio drugačiji i avangardan. Davnih 70-ih kao jedino domaće piće koje je bilo konkurencija jakim stranim brendovima, a danas kao kvalitetan brend koji simbolizira bezbrižnost i kojeg jednako vole sve generacije, od boomera do Gen Z. Naš ogroman online i offline community najveći je pokazatelj snage brenda Pipi, a Higgins je prepoznao naše vrijednosti i potencijal. Uvjereni smo u uspjeh revolucionarnog koncepta Higginsa, kao i u daljnji rast Pipi van granica Hrvatske i regije“, ističe Diel-Zadro.

Na sam dan otvaranja trgovina Pipi ima instalirane „Pipi plaže“ i chill-out zone na lokacijama u centru Beča, a pobjednika prigodne nagradne igre odvest će na ljetovanje u Hrvatsku. 

Nakon prvih deset poslovnica u Austriji, Higgins ambiciozno nastavlja sa širenjem na druga srednjeeuropska tržišta već u 2026. godini. Naravno, s Pipijem u hladnjaku pokraj blagajne!

Suradnja s Higginsom nije jedini novitet za Pipi. Za mjesec dana iz tvrtke će otkriti još senzacionalnih vijesti vezanih uz nove suradnje sa stranim brendovima!

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
2
Haha
0
Nice
0
What?
1
Laž
0
Sad
0
Mad
1
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Ružica Čović & bend otvaraju Advent na Prokurativama: Detaljan program blagdanskog "it-spota"
11
sat
Ružica Čović & bend otvaraju Advent na Prokurativama: Detaljan program blagdanskog "it-spota"
Zimska čarolija u Strelitziji: Radionica vijenaca koja pretvara dom u najljepšu blagdansku priču
21
sat
Zimska čarolija u Strelitziji: Radionica vijenaca koja pretvara dom u najljepšu blagdansku priču
Najukusniji Advent u Zori Biloj: Gastronomski prosinac prepun posebnih događanja
1
dan
Najukusniji Advent u Zori Biloj: Gastronomski prosinac prepun posebnih događanja
Fešta u kaštelanskom outletu: Sveti Nikola djeci će dijeliti poklone, a roditelj osim brutalnih sniženja čekaju fritule i kuhano vino
2
dan
Fešta u kaštelanskom outletu: Sveti Nikola djeci će dijeliti poklone, a roditelj osim brutalnih sniženja čekaju fritule i kuhano vino
Poklon koji usreći baš svaki put
2
dan
Poklon koji usreći baš svaki put
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.