Ni klima uređaji nisu puno pomagali: početkom rujna ljeto je u Splitu još pržilo punom „forcom“, a junakinja ove priče odijevala je sloj za slojem zimske odjeće, garniran bundicama, čizmama... No, Katarina Skelin, članica agencije Relatum models i, po drugi put zaštitno lice kampanje shopping centra Joker, hrabro se i vedro nosila sa zahtjevima profesije, uživajući u dobrome društvu ekipe okupljene oko projekta „Joker jesen/zima 2019-2020“.
Zadatak stilistice kampanje Lane Bajrušović bio je barem jednako toliko zahtjevan – u mnoštvu jesenskih noviteta trgovina iz Jokera odabrati one najatraktivnije, one koji će najbolje dočarati duh sezone i sve ono po čemu je ovaj trgovački centar postao prepoznatljiv: ekskluzivne modne brandove, suvremen i vizualno atraktivan pristup modi, ležernost i prijateljsko lice centra u kojem se svatko osjeća kao kod kuće.
U tome su joj svesrdno pomagali frizer Pero Šalinović iz frizerskog salona Michelle te vizažistica Anamarija Brahović Ćićerić iz parfumerije Anabella, uz puno zabave i smijeha u pauzama snimanja.
U ljetnim se uvjetima posebno teško bilo „prešaltati“ u božićno raspoloženje, a u tome je lijepoj Katarini, uz brojne 'poklone' kojima je bila okružena na setu, najviše pomogao fotografski team izvukavši u ključnom trenutku asa iz rukava – božićne pjesme vječnog Franka Sinatre. Za kraj je ostavljen najslađi dio posla, snimanje seta rođendanskih fotografija na kojima je trebalo pozirati s divovskim muffinom, a priliku za fotografiranje s istim rekvizitom dobit će i svi posjetitelji koji prvi vikend u listopadu navrate na veliki Jokerov rođendanski party.