Počeo je jedan od najiščekivanijih glazbenih događanja ljeta, festival Ultra Europe, a mi smo dobili priliku prvi, prije samog otvorenja, zaviriti u festivalsku "novitadu"- prvi POP-UP dućan trgovačkog lanca Studenac, smješten unutar samog festivalskog prostora! U trenutku kad smo ga posjetili, nekoliko sati prije samog otvorenja festivalu, odvijale su se posljednje pripreme – kako bi sve bilo spremno za posjetitelje i prve kupce.
Riječ je o prvom trgovačkom lancu u Hrvatskoj koji je prepoznao potrebe festivalske publike i odlučio spojiti svoju dobrosusjedsku priču s modernim i inovativnim formatom kupovine koji odgovara na potrebe kupaca - sada i odmah. POP-UP trgovina Studenca zamišljena je kao brz, praktičan i siguran način da do svega što ti treba dođeš odmah i bez izlaska iz festivalske zone, jer svi koji su već bili na ovom omiljenom partijanerskom događaju godine već znaju kakva gužva zna nastaviti na ulazu/izlazu, i ne bi izlazili ako baš ne moraju. Budimo realni, kad te energija festivala ponese, zadnja stvar koji želiš je napustiti taj prostor.
Osvježenje, grickalice, higijena- sve što si zaboravio, a treba ti, sada je dostupno na jednom mjestu
Asortiman dućana pažljivo je prilagođen višednevnom party ritmu: hladna pića i hladne kave, grickalice, praktični obroci poput hot doga i sendviča, higijenske vlažne maramice, žvakaće gume... Ukratko sve ono što možda nisi stigao ponijeti ili si zaboravio, a itekako ti može zatrebati usred plesa, gužve i zabave. Asortiman POP-UP trgovine broji oko 80 proizvoda.
Prostor POP- UP Studenac trgovine dizajniran je tako da se uklapa u festivalski ambijent šarenila, party neonske detalje i vibe susjeda koji ti “uleti u pomoć” kad ti fali neka sitnica.
Kvartovski đir na najvećem partyju ljeta
I zapravo je tako, kvartovski đir sumiran u najnužnije proizvode koji ti trebaju u POP-UP trgovini koja donosi ono poznato, ono što već koristiš u svom svakodnevnom životu, a sada u prostoru najvećeg glazbenog spektakla ljeta na Parku Mladeži u Splitu.
Prepoznati potrebe festivalske publike i pokretanje inicijative pop up trgovine dodatno potvrđuje poziciju Studenca kao brenda koji zna slušati svoje kupce, ali i koji se ne boji zakoračiti izvan okvira. Vidjeti Studenac na Ultri je kao kad ugledaš među nepoznatom gomilom poznato lice, bude ti baš drago.
Ako si na Ultri i nešto ti zafali, skokni u Studenac, tamo je sve što ti može zatrebati.




