Uber d.o.o, odnosno brend SeekandHit, tehnološka tvrtka specijalizirana za digitalni marketing, oglašavanje, analitiku i obradu podataka, bila je koncem prošle godine jedna od tri nominirane tvrtke za plaketu ‘Zlatna kuna’ u kategoriji malih trgovačkih društava, priznanje koje svake godine najuspješnijim županijskim poduzetnicima dodjeljuje Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Split, a gdje se vrednuje i ukupni poslovni imidž trgovačkih društava, njihov utjecaj na razvoj djelatnosti kojoj pripadaju, te doprinos razvoju hrvatskoga gospodarstva u cjelini.

Sa SeekandHitom nas je upoznao Mario Frančešević koji ističe kako mu je drago vidjeti da su među nominiranima bile tvrtke iz tehnološkog svijeta.

– Naša tvrtka fokusira se na pružanje usluga i izradu rješenja po narudžbi u marketing tech, podatkovnoj i analitičkoj industriji. U timu, koji se sastoji od 45 djelatnika, uglavnom su razvojni inženjeri, marketing stručnjaci i podatkovni specijalisti. Surađujemo s brojnim domaćim i inozemnim tvrtkama kao što su Podravka, Valamar Riviera, Emmezeta, Vip, HBO i drugi – kazao je Frančešević.

Mario Frančešević

Učinkovito i mjerljivo oglašavanje

Od 2012. godine aktivno surađuju i s jednom od najvećih tvrtki za analitiku na društvenim mrežama Socialbakers, gdje sudjeluju u izradi, konzultacijama i integracijama oglasnih sustava društvenih mreža, te su ujedno i nositelji titule Socialbakers Trusted Partner.

– U svom radu fokusiramo se na isplativu prisutnost na internetu, što postižemo učinkovitim i mjerljivim oglašavanjem, optimizacijom odredišnih web stranica i konverzija, te analizom podataka o korisnicima i njihovim navikama – objašnjava Frančešević.

SeekandHit je i nositelji certifikata Premier Google Partner, kojeg im je Google dodijelio na osnovu uspješnog upravljanja značajnim ulaganjima u Google Ads platformu, održavanja i proširivanja portfelja svojih klijenata, te postavljanja njihovih online oglasnih kampanja.



Osim ovoga, nositelji su  i Facebook Blueprint Certified Buyer i Facebook Blueprint Certified Planner certifikata, koje je Facebook dodijelio na osnovu odličnih znanja na području Facebook oglašavanja.

Najbolja oglasna kampanja na pretraživačima

Ali ima toga još.

– Pobjednici smo MIXX nagrade za najbolju oglasnu kampanju na pretraživačima (Google) za 2018. godinu, natjecanju koje je izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija – ponosan je Frančešević na svoju tvrtku.

Još jedno priznanje dolazi od strane svjetske revizorske kuće Deloitte, koja je SeekandHit uvrstila na listu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki za područje Europe, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA).

Deloitte Fast 500 se organizira već 18. godinu za redom, te je jedna od cijenjenijih ljestvica koja mjeri rast tvrtki na godišnjoj razini, diljem svijeta. Kriterij za poredak u prošloj godini se temelji na prihodima tvrtki u razdoblju od 2014-2017. godine, te ukupnom rastu za svaku tvrtku pojedinačno. SeekandHitov rast u tom razdoblju je iznosio 153%.

– Naš rast možemo zahvaliti specijalizaciji na području tzv. martech industrije (marketing technology). To znači da kao tvrtka nudimo usluge, integracije i razvoj proizvoda za naše klijente, te se ta tranzicija od agencije koja nudi isključivo usluge oglašavanja dogodila nakon što smo 2012. na tržište plasirali naš alat za upravljanje oglasima na Facebooku (SocialBrando, kasnije akviziran od češke tvrtke Socialbakers – više ovdje). Taj posao nam je bio dobra referenca i otvorio vrata prema drugim klijentima na vanjskim tržištima, što je pomoglo da ostvarimo ovakav rast – naglasio je Frančeščević.