SDP-ovac Tomislav Bogović kritizirao je predsjednika splitskog SDP-a Gorana Kotura u vezi njegovog govora o pozdravu 'Za dom spremni'.
Priopćenje prenosimo u cijelosti:
Nevjerojatno je s kojom nepodnošljivom lakoćom pisanja (ali ne i postojanja) predsjednik splitskog SDP-a Goran Kotur govori o pozdravu "Za dom spremni", a za kojeg eufemistički zna reći da je sporan. Ovo salonsko ljevičarenje i nije nešto novo u njegovom rukopisu, ali je znakovito kako su se nakon moje objave "Kome u splitskom SDP-u smetaju branitelji?" zaredali istupi i moraliziranja na temu braniteljske populacije.
Ono što je već na prvi pogled uočljivo, kao i u svim dosadašnjim objavama, izostanak je reakcije Savjeta za branitelje splitskog SDP-a, a zbog čega je u listopadu 2019. godine i pokrenuta inicijativa od strane 26 branitelja i članova splitske stranke u pogledu osnivanja Savjeta za ratne veterane na gradskoj razini. Međutim, Koturovo poimanje demokratskih procesa (ruska verzija 1948. godine) ide u smjeru dokidanja i gušenja svake neistomišljeničke slobode i ideje do te mjere da bi trebali tražiti i dobiti ovlaštenje za svako javno pojavljivanje (službeni stav splitskog SDP-a). Ne, hvala! Radije će mi suditi vlastita savjest.
Dakle, na tri sjednice Gradskog odbora (4.12. i 18.12.2019. te 19.1.2020.) predsjednik splitskog SDP-a propustio je staviti na dnevni red predmetnu inicijativu dok istovremeno i dalje blagonaklono gleda na Facebook iživljavanje članice predsjedništva splitskog SDP-a (Suzane Kačić Bartulović), koja i pored toga što školstvo koristi kao poligon za svoje političke obračune, vrši i kontinuirano verbalno nasilje nad nekim braniteljima (miševi i pantagane). Ali, tako je to kad svoju sliku (Tita) ljubiš. Ono što bi rekli neki politički gurmani: za polizat prst(ac)e.
Sakrivajući se iza antifašizma, Kotur se dokoličarski obračunava (kao i u ovoj objavi) fašizaciji društva, a kad treba progovoriti o Jasenovcu i Bleiburgu onda su važnije neke lokalne teme. Dominantna komponenta u politici je dosljednost koja sigurno nije sastavni dio njegovog moralnog "lika i djela" (sve što je zamjerao kao nedemokratsku praksu prošlom rukovodstvu splitskog SDP-a, radi upravo isto ako ne i gore). Da se pogrešno ne shvati, osobno sam član, kao i on, Udruge Antifašističkih boraca i antifašista Split samo "moj" antifašizam ne vodi bitke iz prošlosti (pogotovo ne one pobjedničke) nego je usmjeren "na sigurnu plaću za sigurno radno mjesto uz socijalno blagostanje" odnosno suprotstavljanju ekonomskom i socijalnom fašizmu kao proizvodu ove i ovakve HDZ-ove politike. Ako će nas takvi, kao što je Goran Kotur, imati prilike zastupati u Saboru onda od zagovaranih promjena i reformi društva neće ostati ni kamen na kamenu (Luka 21, 6).