Vodovod i kanalizacija Split (VIK), u sklopu procesa reorganizacije i digitalizacije s ciljem boljeg funkcioniranja tvrtke te pružanja građanima pravovremenih informacija i učinkovitog rješavanja njihovih problema, osnovala je VIK pozivni centar za potrošače, prvi te vrste na području Splitsko-dalmatinske županije.
Novom uslugom građanima se omogućuje da pozivom na broj 021 545 900 dobiju odgovore na sva pitanja, nedoumice ili nejasnoće koje imaju u vezi usluga VIK-a ili računa za isporučene usluge. U prvim danima rada VIK pozivnog centra zabilježeno je do 200 poziva dnevno, od kojih su 90% upita, djelatnici Vodovoda i kanalizacije riješili odmah po zaprimanju.
Sve pozive bilježi posebna aplikacija kroz koju se daje jasan prikaz strukture poziva. Prema tim podacima, najviše upita, oko 90% odnosilo se na račune (stanje duga, dostava računa, informacije za promjenu vlasnosti računa, o tarifama, promjeni adrese, uvođenju zgrada i slično) na što je u 95% slučajeva odmah odgovoreno i riješeno telefonski, dok je za preostalih 5% bilo potrebno doći osobno u VIK.
Oko 10% upita čine upiti tehničke prirode vezano uz dokumentaciju ili status priključka, za što se potrošačima odmah daje itelefonski nformacija o postupku za uvođenje novog priključka, ali za konačnu realizaciju priključka potrebno je doći u sam VIK.
VIK centar za potrošače građani mogu kontaktirati svakim radnim radnim danom od 8:00 do 15:00, a utorkom od 8:00 do 19:00 sati, dok se eventualni kvar na vodoopskrbnoj mreži ili u sustavu odvodnje može prijaviti svakim danom (i vikendima) od 0 -24 sata.
Osim putem telefona, za provjeru računa, reklamacije, prijavu novog priključka i slično, građani mogu doći i osobno u Centar za potrošače VIK-a, Hercegovačka 8, 21000 Split.