NIŠTA OD NAPLATE PARKINGA U KVARTOVIMA; Bartulić: Intencija nam je bila zaštititi stanare i zone gdje se vrši naplata

Bartulić je potvrdio da se sporni dokument povlači, ali i da mu prvotna intencija nije bila naplata parkinga u spomenutim kvartovima

Nakon najave Split parkinga o proširenju parking mjesta za naplatu, odnosno uvođenju naplate uličnog parkirališta u nekim kvartovima javnost se pobunila.


Najavljen je prosvjed,a danas je direktor Split parkinga Marko Bartulić objavio kako od naplate neće biti ništa. Izjavu je dao i za naš portal.

– Naplata ne ide u istočne dijelove kotara, niti je to intencija ovoga radnog materijala. Intencija je bila zaštita ovih zona gdje se vrši naplata, koje imaju određenih problema. Odnosno nakon 20 sati u prvoj zoni i 19 sati u drugoj zoni prestaje naplata parkinga, pa se parkiraališta pune i turistima i gostima užeg centra grada, a stanari s druge strane plaćaju pretplatu a parking ne mogu konzumirati- pojasnio je Bartulić.

Bartulić je kazao kako su zbog toga shtjeli zaštititi njih u odnosu na sve druge. – Postojeća odluka je na snazi i ukoliko gradonačelnik želi može se uvesti naplata tim istočnim kotarevia, ali to nikome nije palo na pamet, niti će pasti dok se ne naprave nove garaže i parkirališta. Tek tada se mogu steći eventualni preduvjeti za uvođenje naplate, ali isključivo uz suglasnost kotareva – kazao je.

Greška u komunikaciji

Sporni radni materijal, kaže Bartulić, nije imao za cilj izmjenu zona, imao je cilj da se otvori prema javnosti, da se probudi interes. – Nismo htjeli da se probudi negativan interes i shvatili smo to kao poruku. Nećemo radni materijal predati nadležnima službama, ali i dalje stojimo na raspolaganju da sa svojim iskustvom budemo dostupni gradskim službama i iznesemo svoje mišljenje- dodao je.

Direktor Split parkinga poručio je kako je došlo do greške u komunikaciji i prezentaciji radnog materijala i ovim putem se ispričao ako je nekome prouzročio stres ili uznemirenost.  – Namjera nam je bila, obzirom na gorući problem komunalne djelatnosti, odnosno parkinga u gradu Splitu, da pokušamo na drugi način kreirati nešto kako bismo zaštitili stanare u odnosu na druge- smanjenjem cijena i zaštitom tih istih povlaštenih karata. Naglašavam da naplata neće ići niti je to tehnički moguće- kazao je Bartulić.


Osvrnuo se i na gorući problem parkinga u Stobreču, te naglasio kako građani u rano jutro svoja vozila parkiraju i zauzmu mjesta, dok drugim vozilima idu na posao. Projektno rješenje za Stobreč, potvrdio nam je Bartulić, biti će uskoro gotovo i predano Gradu Splitu koji će donijeti konačnu odluku. – Postojeća odluka omogućava uvođenje naplate ali isključivo na interes građana – kazao je.

Komparacija cijena s drugim gradovima

– Ispričavam se jer smo u jednom dijelu radnog materijala komparirali situaciju s drugim gradovima u Hrvatskoj. Naime, u dijelu komparacije s Dubrovnikom gdje piše da je za njihove građane 14.400 kuna godišnja pretplata, predvidjeli smo da se tu ne radi o njihovim građanima, nego npr. ljudima iz okolnih gradova Dalmacije. U drugom cjeniku imaju povlaštene karte, e to smo mi propustili i ovim putem se ispričavam- pojasnio je.



– To je samo radni materijal u kojem smo u tablice stavili koliko ima Zagreb, Šibenik, Dubrovnik itd. I kad se sagledaju te cijene vidjet će se da nismo išli s cijenama poput njihovih, nego čak s puno nižim cijenama za stanare i ostale. A govoriti da će promjenom ovog akta doći naplata na Visokoj, Pujankama ili Mertojaku je smiješno i žao mi je što su građani to tako shvatili i mi se povlačimo zajedno s ovim dokumentom- još je jednom potvrdio Bartulić.

Za kraj je dodao kako je Split parking dobrostojeće, likvidno društvo koje nije na gradskom proračunu i koje će isključivo iz svojih sredstava osigurati nova parkirališta i garaže. Bez povećanja nameta i cijena i bez pomoći gradskog proračuna.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0