RoomRaccoon, nagrađivani nizozemski softver baziran na cloud tehnologiji, dostupan je i hrvatskim hotelijerima te iznajmljivačima pa je tako Hrvatska postala dio globalne RoomRaccoon mreže, čije usluge koristi više od 1500 hotela u 49 zemalja. Branimir Lažeta, voditelj ureda u Splitu u razgovoru za Dalmacija Danas otkrio je po čemu je ovaj softver jedinstven, tko ga sve koristi i kakva su očekivanja od nadolazeće sezone.
Možete li ukratko opisati što je RoomRaccoon i kako funkcionira?
RoomRaccoon je sveobuhvatni i najkompletniji softver za upravljanje hotelima i više je nego dovoljan za kompletno vođenje hotela iz jednog preglednika. Integrirani smo sa stotinama kanala kao što su Booking.com, Airbnb, Expedia, a paralelno se kroz naš sustav mogu prijavljivati gosti na eVisitor, izdavati fiskalizirane račune, ili voditi restoran i kafić. Sustav su kreirali hotelijeri pa imamo sve alate koji olakšavaju vođenje smještaja.
Tko sve može koristiti vaš softver, je li namijenjen samo za hotele, ili ga mogu koristiti i mali iznajmljivači?
Sustav koriste hoteli, ali imamo i veliki broj manjih turističkih objekata, vila, apartmana i hostela. Nije rijetkost da ljudi koji imaju samo 2 ili 3 apartmana koriste naš sustav zbog jednostavnosti vođenja poslovanja, ali i zbog povećanja prihoda.
Nagrađivani hotelski softver RoomRaccoon dostupan je i hrvatskim iznajmljivačima, evo o čemu se radi
Koje su najveće prednosti RoomRaccoona?
RoomRaccoon je jedini sustav koji automatski prilagođava cijene na temelju vjerojatnosti novih rezervacija te gostima nudi rezervaciju skupljeg smještaja po pristupačnim cijenama kao i kupnju dodatnih usluga prilikom rezervacije. Uz to, postojeći korisnici konstantno ističu jednostavnost rada u samom sustavu. Automatska sinkronizacija svih rezervacija, izrada računa na klik i povjerenje u sustav kojeg koriste tisuće hotela diljem svijeta su također neke od naših prednosti.
Vaš proizvod prepoznali su i nagradili već nekoliko puta, ali jesu li ga prepoznali i korisnici?
Naravno, bez zadovoljnih korisnika niti jedna nagrada nema smisla. Korisnici koji preporučuju RoomRaccoon drugim objektima su razlog konstantnog rasta tvrtke, a samim time i mnogobrojnih nagrada. Trenutno imamo 1600 korisnika u svijetu, a 20 hotela i turističkih objekata u Hrvatskoj koristi naše usluge.
Kako je došlo do odluke za ulaskom na Hrvatsko tržište?
Hrvatska je bila logičan slijed rasta tvrtke. Tvrtka je nastala u Nizozemskoj, a poslije osvajanja Nizozemskog tržišta, krenuo je rast u Njemačkoj, Južnoafričkoj Republici, Italiji, Portugalu i Velikoj Britaniji. U 2022. godini poseban fokus je stavljen na Hrvatsku i Francusku kako bi se zaokružila prisutnost i rast u svim najvažnijim turističkim zemljama u Europi, gdje Hrvatska zasigurno i pripada.
Imate li u planu nova zapošljavanja u Splitu ili širenje i na druge gradove?
Trenutno imamo najveće urede u Bredi, Lisabonu i Cape Townu. U Hrvatskoj planiramo otvaranje novog ureda, sukladno rastu broja postojećih klijenata. Za usporedbu, u prethodnoj godini je tvrtka rasla s 40 na 62 zaposlenika, a do kraja 2022. godine planiramo imati više od 100 zaposlenih. Svi zainteresirani bi trebali obratiti pozornost na našu web stranicu i društvene mreže, jer uskoro ćemo objaviti natječaj za novog člana u odjelu korisničke podrške.
Mogu li iznajmljivači isprobati vaš proizvod, postoji li testno razdoblje?
Vjerujemo u kvalitetu našeg sustava zato svi koji to žele mogu izraditi potpuno besplatan korisnički račun na našoj web stranici https://roomraccoon.hr/ što je samo jedna u nizu prednosti cloud sustava.
Koji su planovi za budućnost, jesu li iznajmljivači spremnu za sezonu?
Očekivanja su ogromna za ovu sezonu te predviđamo rušenje svih dosadašnjih rekorda. Čak je i Expedia proglasila 2022. godinu kao najveću godinu za putovanja svih vremena. Svi postojeći klijenti su zadovoljni s brojem rezervacija, pogotovo zato što su se promijenile navike turista nakon pandemije te je primjetan broj kasnijih i last minute rezervacija.
Trenutnim korisnicima rezervacije uvelike olakšavaju naši alati za analitiku i komunikaciju s gostima koji se planiraju ponovno vratiti u isti smještaj. Mišljenja smo da kroz sezonu neće profitirati objekti s najvećom popunjenosti, nego objekti koji će prodati sobu u pravom trenutku s odgovarajućom cijenom. Zbog toga smo izrazito ponosni na brojku povećanja prihoda od 14 % po prodanoj jedinici od novih korisnika, i to tek nakon što su počeli raditi s nama.