Na sjednicama Gradskog kotara Trstenik često je bilo riječi o problemu skretanja u lijevo iz smjera Velebitske ulice na Poljičku cestu (smjer prema centru grada) i s time više puta obavijestili gradske službe, a od istih nismo dobili nikakav odgovor, žale nam se članovi tog kotara.
- Navedeno križanje je jedno od možda 3 najveća u gradu Splitu i vrlo prometno, posebno ljeti kada povratkom s plaže Žnjan tim raskrižjem svakodnevno prometuje dodatni broj vozila. S obzirom da dva prometna traka prometuju put juga Velebitskom ulicom, a ne postoji dopunska strelica na skretanju iz Velebitske ulice na Poljičku cestu, riječ je o velikoj opasnosti za sve sudionike prometa s možebitnim smrtnim posljedicama u budućnosti.
Zadnja prometna nesreća se na tom križanju dogodila ljetos, gdje su nesretnu ženu izvlačili iz vozila punih 45 minuta. Na sreću nitko nije poginuo - kazao je Damir Barbir, predsjednik GK Trstenik.
Kao primjer sličnog križanja, navodi se križanje Velebitske i Vukovarske ulice (oko 400 metara sjeverno od navedenog križanja) gdje je u prometnoj nesreći žena izgubila život, jer dopunska strelica nije radila. Naknadno je taj problem uklonjen, ali ljudski život je nepovratno izgubljen.
Naime, člankom 20. stavkom 1. Zakona o sigurnosti cestovnog prometa („Narodne novine“, broj: 67/08., 48/10., 74/11., 80/13., 158/13., 92/14., 64/15. i 108/17.) propisano je da se uređaju za davanje znakova trobojnim prometnim svjetlima može dodati dopunsko prometno svjetlo u obliku zelene svjetleće strelice ili više takvih znakova. Dakle, uz potrebu postoji i pravni temelj za postavljanje dopunskih strelica.
Također u medijima se stalno upozorava na važnost sigurnosti cestovnog prometa, čak i na državnoj razini postoji Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa, stoga je paradoksalno da službe grada Splita ignoriraju višestruke apele da se ovaj problem riješi.
Moja reakcija na članak je...