Udruga JCI Split – Međunarodna komora mladih, sutra u subotu 25.studenog, organizira cjelodnevnu radionicu “Public relations bootcamp”, koja za cilj ima pomoć svim zainteresiranim polaznicima pri definiranju njihove komunikacijske strategije i razvijanju vještina uspješne komunikacije na društvenim mrežama. Besplatni program koji se odvija na splitskom Ekonomskom fakultetu počinje u 9 sati.

Predavač je Jerko Trogrlić, direktor splitske agencije za odnose s javnošću „Vajt“ i dvostruki dobitnik HUOJ-ovog Grand Prixa. Kroz svoja predavanja pokazat će koji elementi čine uspješnu komunikacijsku strategiju, kako možemo poboljšati odnos prema medijima i privući potencijalne klijente.  Kroz primjere i praktične savjete, otkrit će sve tajne dobre komunikacije na društvenim mrežama te pravilan pristup oglašavanju na Facebooku, Instagramu i ostalim kanalima, ali i primjerice kako se postaviti prema konkurenciji.

Raspored aktivnosti:

9 – 9.15 – Riječ dobrodošlice

9.15 – 10.45 – Predavanje „Kako osmisliti uspješnu komunikacijsku strategiju za svoju tvrtku – na što treba posebno obratiti pozornost?“

10.45 – 11 – Stanka za kavu



11 – 12. 30 – Predavanje „Ključ uspješne komunikacije na društvenim mrežama“

12.30 – 13 – Rasprava po svim navedenim točkama (dijeljenje zadataka za popodne)

13 – 14. 30 – Stanka za ručak

14.30 – 16.30 – Radionica „Kako komunicira moja tvrtka?“

Praktični dio dana u kojem će polaznici prezentirati predavačima dosadašnji način komunikacije svojih usluga i proizvoda te koncept nove komunikacijske strategije na osnovu onoga što su ujutro čuli. Predavač će biti dostupan za sva pitanja, prijedloge i raspravu.


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0