- Učiteljice dijele predmete, svaka predaje pola nastavnih predmeta i s učenicima su 4 do 5 sati svaki dan. Ono što se meni jako sviđa kod tog modela je što je on puno bliži finskom modelu o kome svi toliko pričaju, a to je da za učenike nije nastava programirana po 45 minuta, već učiteljica u svojoj smjeni prati ritam učenika, radi s njima onoliko koliko je koji dan potrebno. Ako uoči da je potrebna pauza, ona ju napravi, odlazi s njima redovito van. U cijelom danu odvijaju se sva ta tri dijela, od redovite nastave, pomognutog učenja, slobodnih aktivnosti do pisanja domaćih zadaća, rekla je za HRT Sanja Kvaternik Hren, ravnateljica OŠ "Kantrida" Rijeka.
- Još jako puno škola radi u dvije smjene tako da nisam sa svojim učiteljima ulazio u dubioze koje se proteklih dana na društvenim mrežama stvaraju. Mislim da će svi trebati dobro proučiti program i javit će se ona škole koje budu zainteresirane. Ja vjerujem da će biti škola koje će u ovom vidjeti veliku priliku ako im je potrebno opremanje primjerice. Mislim da je jako bitno da svi shvatimo da ne bi trebao nitko nikoga tjerati, trebalo bi dobrovoljno ulaziti u eksperimentalni program, kazao je Antonio Jurčev, glavni tajnik Hrvatske udruge ravnatelja osnovnih škola, ravnatelj OŠ A. G. Matoša Zagreb.