Ni 22 godine od izgradnje temelja za nadvožnjak "Vukovarska", od nadvožnjaka ni 'n'. Riječ je o nadvožnjaku koji bi povezao Stobreč, Šine i Kamen preko Jadranske magistrale, a ucrtan je u GUP-u.
Marina Kovačević, predsjednica GK Šine već duže vremena javno govori i piše o problemu nadvožanjaka, a koncem prošle godine na Šinama su se okupili stanovnici ovog kotara i uputili poruku čelnim ljudima Hrvatskih cesta i grada Splita.
"Riječ je o državnoj cesti, stoga je u nadležnosti Hrvatskih cesta izgradnja nadvožnjaka. Grad će raditi uređenje Vukovarske ulice do Sirobuje. Što se tiče dokumentacije, u Hrvatskim cestama ju još uvijek traže budući da je u papirnatom obliku, odnosno nije digitalizirana. Kadar koji je radio u arhivima i znao gdje se nalazi ti papiri u fizičkom obliku sada je već umirovljen. Kadar koji sada radi ne zna pronaći te dokumente u fizičkom obliku u arhivu", rekla nam je ranije Marina Kovačević, predsjednica GK Šine.
Prije nekoliko dana, Kovačevć je objavila da se upornost se isplatila te da je pronašla dokumentaciju za koju su u Hrvatskim cestama tvrdili da ju ne nemoguće pronaći.
"Kadar koji je radio u arhivima i znao gdje se nalazi ti papiri u fizičkom obliku sada je već umirovljen. Kadar koji sada radi ne zna pronaći te dokumente u fizičkom obliku u arhivu", rekla je ranije Kovačević.
Danas se putem Facebooka oglasila na medijske natpise da će tunel kroz Kozjak bit gotov do 2026. godine.
"Tunel će kroz Kozjak do 2026., a most do Splita neće ni 2036.?" A kad će tek Vukovarska?! Ovo je pasivni oblik nasilja koji onemogućuje naš napredak. Koliko nepotrebne patnje i nepotrebnih troškova svakodnevno trpimo zbog loše prometne povezanosti i opasnih cesta? Onda se čudimo što Split stagnira i propada.
Zamislite da šepate, cijeli ste nestabilni, spori, u strahu da ne padnete jer se nećete moći dignuti. Zar nije bolje zaliječiti tu bolesnu nogu koja stvara probleme i onda stati na dvije zdrave noge?
Dok se u Rijeci i Istri gradovi isprepliću ipsilonima, koji nisu ni približnog prometnog značaja kao Vukovarska, u Splitu nismo u stanju dovršiti prometnu arteriju koja vodi od centra grada do najprometnijeg raskrižja u državi - objavila je Marina Kovačević.