Na naš redakcijski mail (info@dalmacijadanas.hr) tijekom nedjelje pisao nam je čitatelj s otoka Hvara. Požalio se na slabu autobusnu povezanost nekih dijelova Hvara, ali i na poslovanje tvrtke Čazmatrans.
Sadržaj njegovog e-mail pročitajte u nastavku u cijelosti:
Godinama se već vozim na liniji trajektno pristanište Stari Grad – Hvar. Pitam se, kako je moguće da do dana današnjega hvarski prijevoznik Čazmatrans, koji ordinira godinama po otoku, nema niti povratnu kartu, nego uredno trajekt – grad Hvar 27,00 kuna, grad Hvar – grad Stari Grad 27,00 kuna, ukupno 54,00 kune?
Malo previše. I tako iz godine u godinu. O nekoj malo kvalitetnijoj kupnji karata nema smisla uopće pisati. Ni šaltera ni ureda ni internetskoga poslovanja. Kartu je za sada, u 21. stoljeću, jedino moguće kupiti u autobusu kod vozača. Popust je posebna priča. Prijevoznik uopće ne zna za popust.
Zabrinjavajuće, poražavajuće, sramotno. Oderi, oguli. Hrvatska posla. Internetska prodaja karata u mnogim prijevozničkim tvrtkama već godinama funkcionira, poput vožnje s riječkim Autotransom na Braču, m–karta s kodom (predočena vozaču) već se primjenjuje kod mnogih prijevoznika. Neki prijevoznici za online kupnju karata izdaju posebne popuste.
Hvarski Čazmatrans nikako da se pomakne naprijed u poslovanju. Linije po otoku su skroz bezvezne. Uglavnom su usmjerene vožnji na trajekt i do glavnoga grada. Neka mjesta su u doslovnoj izolaciji. Kao da se zaboravlja da ne putuju svi u razvikani Hvar ili na trajekt. I kome se žaliti, nemate mogućnost ni podnošenja reklamacija, prigovora.
Čazmatransov online pretraživač je davno ostario, izbacuje nepouzdane podatke, a linije se uopće ne ažuriraju. Toliko o jedinoj prijevozničkoj tvrtki na otoku sunca.