Generacijama bolje – nova reklamna kampanja za Gavrilović

Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo ju očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima

Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i stalnom trudu, Gavrilović proizvodi su jedan od najjačih hrvatskih brandova. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i Coolest Brands Awards, u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brandom u kategoriji salama. Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane agencije Ipsos, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ”Z” načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brandovima, stavovi o istima…

Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.

“Mi osjećamo potrebe svakog potrošača i prepoznajemo da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju koje uvijek teže (naj)boljem, kreirana je nova Gavrilovićeva kampanja “Generacijama bolje”, kažu u tvrtki ‘Gavrilović’.

Kampanja se obraća primarno generaciji Z slaveći njihov pogled na svijet koji ih okružuje, koristeći audio vizualni izričaj iznjedren na vlastitim pravilima, kulturi i stilu života.

Okosnicu kampanje čini brand film. Uspješnom suradnjom stvoren je svojevrsni manifesto Generacije Z ali i samog Gavrilovića. Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo ju očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime