Kako smo izvijestili, sredinom dana, na splitskoj Pjaci se dogodila nesreća kada je električno dostavno vozilo naletjelo na ženu koja je s teškim ozljedama prevezena na hitni kirurški odjel KBC-a Split.
VEZANI SADRŽAJ:
Upravo je stanje u staroj gradskoj jezgri bilo jedna od tema jučerašnje sjednice splitskog Gradskog vijeća i upravo je jučer vijećnicima pušten film gdje je dostavno vozilo naletjelo na prolaznicu, tada, srećom, bez težih posljedica.
Prometna ili druga nesreća?
U policiji nam govore kako će se konzultirati s Državnim odvjetništvom i tek će se utvrditi hoće li se ova nesreća okarakterizirati kao prometna. Nedvojbeno se dogodila u pješačkoj zoni usred dana, kada je područje od Peristila do Pjace bilo krcato ljudima. U javnosti se odmah pojavilo pitanje zašto se dostavno vozilo usred dana našlo na području punom prolaznika.
Kako smo doznali od prvog komunalca Grada Splita, Damira Babića, prometovanje električnih dostavnih vozila uopće nije definirano nekim gradskim aktom.
- Postoji tek jedna odredba koja načelno određuje da se dostava robe unutar pješačkih zona u gradu obavlja električnim dostavnim vozilima - govori nam Babić.
Odluka u pripremi
Otkrio nam je da se upravo ovih dana priprema odluka u smislu regulacije električnih dostavnih vozila i određivanja vremena njihovog djelovanja, vrste vozila i cijena koje će morati plaćati.
- Nesreće se uvijek mogu dogoditi i ako je neko područje regulirano. Nisu mi poznate okolnosti današnje nesreće, ali žao mi da je da se to dogodilo. Bilo da je ovo vozilo imalo registarske oznake ili ne, pretpostavljam da će vozača policija kazniti - kazao nam je Babić.
Vremenska ograničenja samo za dostavne kamione
Inače, upravo se jučer na tematskoj sjednici splitskog Gradskog vijeća spominjalo u kojim se dijelovima dana smije obavljati opskrba. Iako se spominju razdoblja od 5 do 10 sati i od 14 do 17 sati, čini se da se to ograničenje odnosi isključivo na dostavu robe kamiona u zonama ograničenog prometa. Takva zona je, primjerice, područje ispred HNK Split i sl.