Milan Blaževski, predsjednik Savjeta za pomorstvo, promet i infrastrukturu SDP-a Splitsko-dalmatinske županije, upozorava kako još nisu dobili odgovor na otvoreno pismo koje su 10. siječnja uputili gradonačelniku Splita i u kojem su tražili da javno odgovori na njihova pitanja vezana za otvaranje privremenog autobusnog kolodvora u Kopilici.
Njegovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
Nakon fijaska s javnom nabavom radova na objektima privremenog autobusnog kolodvora za koju je u Grad pristigla samo jedna ponuda, i to gotovo tri puta veća od procijenjene vrijednosti radova, vrijeme je da se i sam gradonačelnik zapita tko ga savjetuje o razvoju Grada i tko tako površno vodi taj projekt. O kome god da se radi, vrijeme je da mu se gradonačelnik zahvali na suradnji jer očito ne zna raditi posao za koji je plaćen novcima građana.
Naime, radi se o prvom projektu gradonačelnika Opare, prvome kojega Grad Split započinje u njegovom mandatu, a već u samom početku projekta se pojavljuje toliko spornih okolnosti koje dovode u pitanje samu zakonitost njegove provedbe. Upitna je i zakonitost ugovora o zakupu zemljišta kojega je Grad sklopio s HŽ infrastrukturom, a isti je sporan tim više što Grad nije postupio po Zakonu o uređivanju imovinskopravnih odnosa u svrhu izgradnje infrastrukturnih građevina (NN 80/11). Primjenom tog Zakona Grad je mogao bez naknade steći vlasništvo zemljišta u Kopilici. Pa se postavlja pitanje zašto Grad nije iskoristio tu mogućnost, nego se odlučio na sklapanje štetnog ugovora upitne zakonitosti. Također se postavlja i pitanje je li gradonačelnik bio upozoren na tu mogućnost od strane svojih savjetnika.
Ako uzmemo u obzir sve informacije koje su do sada dostupne javnosti, možemo reći da projekt privremenog autobusnog kolodvora u Kopilici može poslužiti kao ogledni primjer nesposobnosti, neznanja i nesavjesnog upravljanja gradom.
U projekt se nikada nije smjelo krenuti na ovakav način. Trebalo je ''pripremiti teren'', počevši od urbanističko-arhitektonskog natječaja, a već u ovoj fazi projekta morala je biti poznata i buduća funkcija objekata privremenog kolodvora u cjelovitim prometnom rješenju koje, između ostalog, podrazumijeva i trajno rješenje za kolodvor, a kakvo rješenje Grad još nema.