Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je u suradnji s tvrtkama “Jasno&Glasno” i “Klikeri” organizirala konferenciju “Društvene mreže u turizmu”, namijenjenu menadžerima hotelskih kuća, obiteljskim hotelima, hostelima i turističkim agencijama. Cilj konferencije je osvijestiti važnost društvenih mreža u promociji turističkih proizvoda, prvenstveno turističkog smještaja.

Ana Penović iz tvrtke “Jasno & Glasno” govorila je o novim mogućnostima Facebooka u turizmu, ali i naglasila najčešće pogreške pri korištenju ove društvene mreže.

– Ljudi često Facebook smatraju svojim osobnim prostorom ili misle da je to prostor za promociju i prodaju. Jako malo se trude uspostaviti dobru komunikaciju s gostima, čemu Facebook i služi. – rekla je Penović naglašavajući kako i dosta hrvatskih tvrtki koristi društvene mreže na krivi način, ne iskorištavajući sve njihove prednosti.

– Danas se ne može bez društvenih mreža, jer gosti su tamo, pa morate i vi biti. Morate na najbolji mogući način predstaviti destinaciju ili turistički smještaj kako bi inspirirali potencijalne goste, da tu provedu svoj odmor, a osim toga, prisutnošću na društvenim mrežama dajete mogućnost gostima da vas dalje promoviraju. – naglasila je Penović još jednu prednost korištenja društvenih mreža.

Predstavnik tvrtke “Klikeri” Tomislav Zović je objasnio kako se uz pomoć Instagrama može povećati prodaja, a govorio je i o LinkedInu i njegovoj važnosti pri ostvarivanju poslovnih kontakata.

Direktor turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije, Joško Stella, naglasio je kako je korist društvenih mreža u turizmu velika, ali Turistička zajednica se ne oslanja samo na njih.



– Mi imamo kompletni marketing koji uključuje, ne samo društvene mreže i internet marketing, već i sajmove, blogove, studijska putovanja. Uz to kreiramo nove proizvode kako bi imali

što kvalitetniju i bolju turističku sezone, uz produženje predsezone i postsez

one. – kaže Stella.

Kazao je i kako od sljedeće sezone očekuju novo obaranje rekorda, ukoliko ne dođe do geopolitičkih promjena.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0