Splitsko-dalmatinska županija želi biti prva u turizmu i internetskim tehnologijama

"Cilj nam je brendirati Županiju kao IT destinaciju, s ugodnim klimatskim uvjetima za boravak IT stručnjaka u našoj prelijepoj županiji"

Povodom održavanja velike međunarodne konferencije o mogućnostima suradnje profesionalaca iz turizma i internetskih tehnologija, koja će se održati 14. travnja ove godine u hotelu Radisson blu u Splitu, danas su u županiji novinarima prezentirani ciljevi konferencije. Suorganizatori konferencije su SD županija, start-up tvrtka Cezar i SplitTechcity.


Župan Blaženko Boban je, zahvaljujući voditelju projekta ICT Županija Damiru Brčiću, Tomislavu Trivkoviću, predsjedniku udruge SplitTechCity i Mariju Čubeliću iz start-up tvrtke Cezar, najavio skoro pozicioniranje naše Županije na prvom mjestu u RH, jednako u području internetskih tehnologija i razvoju novih oblika turizma.

Ogroman interes

“TNT (tourism and technology) je prva ovakva konferencija kojoj je cilj okupiti ključne subjekte iz područja turizma i IT tehnologija i već sada možemo iskazati zadovoljstvo ogromnim zanimanjem i brojem prijavljenih (više od 300) na Konferenciju TNT 2018.” – kazao je župan Boban te dodao:

– Bilo je važno da vodeći ljudi krovne udruge SplitTechCity, start-up tvrtke i poslovni ljudi shvate da turizam i suvremene tehnologije mogu iči “ruku pod ruku” i da su te dvije najvažnije grane gospodarstva za našu Županiju, zapravo komplementarne. Ne krijemo naš cilj – postati županija broj jedan u Hrvatskoj u turizmu, po broju dolazaka i noćenja kao i po raznovrsnosti ponude, kao i u razvoju IT tehnologija. S tim ciljem smo i pokrenuli projekt ICT Županija, EDIT i uskoro krećemo s uređenjem “coworking” prostora na Splitu 3, u zgradi bivše robne kuće Varteks”.

Damir Brčić, voditelj projekta ICT Županija i EDIT programa školovanja mladih stručnjaka, je u kratkim crtama ponovio ciljeve projekta kao što su edukacija, pomoć u organizaciji ovakvih konferencija te stvaranje materijalnih uvjeta za okupljanje zajednice IT stručnjaka na području Splita i županije. “Cilj nam je brendirati Županiju kao IT destinaciju, s ugodnim klimatskim uvjetima za boravak IT stručnjaka u našoj prelijepoj županiji. Ova Konferencija je primjer uspješne suradnje SDŽ i IT zajednice u Splitu i šire, u cijeloj Hrvatskoj” – kazao je Brčić.

Sve veći značaj Facebook, YouTube promocije

Stipe Čogelja, županijski pročelnik za pomorstvo i turizam, i Joško Stella, direktor TZ SDŽ, su govorili o dosadašnjim uspjesima naše turističke zajednice kada se govori o korištenju IT aplikacija, promociji turizma i razvoju novih oblika turizma na području naše županije. Zanimljiv je podatak koji je iznio Stella, da TZ SDŽ ima jaču Facebook stranicu od onih koje imaju pariška regija ili grad Beč, s više od 500 tisuća fanova. YouTube kanal TZ Srednje Dalmacije ima 13,6 milijuna pregleda, a njgledaniji video je pogledalo 5,5 milijuna posjetitelja tog kanala. “Sve je veći broj internet nomada i tech-stručnjaka koji se odlučuju na duži boravak u Splitsko-dalmatinskoj županiji” – kazao je Stella, te najavio skori dovršetak radova na zgradi posjetiteljskog centra koji će počivati upravo na modernim tehnologijama.


Novinarima su se obratili i Toni Trivković, predsjednik krovne udruge splitskih IT stručnjaka SplitTechCity i Mario Čubelić iz start-up tvrtke Cezar.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0