Splitski grdski vijećnik Renato Čupić objavio je zanimljiv osvrt na planove o uređenju prometne infrastrukture za Split od 2006. godine do danas. Prenosimo njegovu objavu u cijelosti:
- Nije to od jučer ili danas ... Ovo je jedan stari plan iz 2006. godine. Od tada su neke rute malo izmjenjene, ali bit je ista. I neizgrađenost.
Zelena cesta je brza s Klisa, s rotorom ispod prvog tunela u Mravincima, gdje se spaja s modrom cestom, zaobilaznicom Solina preko Kozjaka. Nastavak od rotora ide do TTTS-a. Na donjem, sadašnjem rotoru na Bilicama je odvojak za Lovrinačku cestu (ona prva žuta okomita tanka linija). Ovdje je nacrtan tunel ispod Karepovca (isprekidana crta) koji ne ide, danas je plan cesta oko Karepovca. Treća tanka žuta linija je ona koja ide preko nadvožnjaka Sirobuja preko Dračevca do Solina. Srednja žuta linija je cesta s Duilova put City centra oko groblja Lovrinac. Ovdje je i Vukovarska sa starim planom di ide na rotor TTTS, sad više ne ide tu nego nadvožnjakom preko Šina ide prema Stobreču i spaja se s Bračkom.
Novaca je uvijek bilo, ali ne za te stvari. Novac se trošio na druge stvari, najčešće prekomjerno zapošljavanje ili projekte bliske vlasti ... Ovo sam posebno navodio na nekoliko sjednica, posebno na onoj vezanoj uz požar kad je gorio Karepovac. Gdje bi građani Splita da treba nekakva evakuacija zbog elementarne nepogode? Plivali?
Sada je pokrenuta procedura za petlju ispod prvog tunela (spoj zelene i modre) s odvojkom od Mravinaca do TTTS-a (spoj modre i crvene). A procedure traju, sa svim žalbama ... Radio se nadvožnjak na Bilicama, a na Širini u Solinu ništa, i normalno, samo se prebacila gužva. Tek na inzistiranje Grada Solina radit će se isto i na Širini. Pokrenuta je procedura i za dio Lovrinačke kod Kile. Radit će se i rampe za spuštanje i dizanje na magistrali na Mertojaku.
Ali sve je to presporo ... Za završiti ove sitne stvari trebaju godine. Puno je zaposlenih po tvrtkama za ceste, po javnoj upravi, puno je političara ... puno novaca bacamo bezveze ... Ceste se ne mogu izgraditi preko noći, za to je potrebno planiranje i procedura, a to nitko do sada nije radio. Sramotno je da su zadnji veliki cestovni pravci bili tunel u Dubrovačkoj i Put Supavla ... Nakon toga kreće krkanski vašar ...
Nova naselja kao Kila i Žnjan nisu dočekali ceste ni dan danas. A zašto? Pa zato što je trebalo napraviti zgrade na brzinu jer neću biti na vlasti za 4 godine. 😉 Nećemo valjda raditi infrastrukturu.
Hoće li netko ikad odgovarati za ovakve slike gdje vidite nove zgrade s 2000 stanovnika, a do njih vodi seoski put za kar, Lovrinačka s križanjem 5 cesta ... Neće ...
I ovo je samo Split, da bi samo malo odušio ... a di je tek cesta Split-Omiš ...
A mi slušamo o nacionalnom stadionu.
Bitno je izlaziti na izbore ...