VRHUNSKA REKLAMA 300 milijuna kineskih gledatelja svjedočilo ljepotama Hrvatske

Jedna od najpoznatijih kineskih emisija poseban prilog posvetila je Hrvatskoj

Jedna od najpoznatijih kineskih emisija, “Day Day Up” s Hunan TV-a poseban prilog posvetila je Hrvatskoj, a procjenjuje se da je epizodu pogledalo čak 300 milijuna gledatelja, a kroz kineske društvene medije se očekuje da će emisiju vidjeti i do milijardu gledatelja.


Ekspedicija kineskih novinara, celebrityja i producenata u listopadu prošle godine posjetila je našu zemlju, a snimali su u Zagrebu i Dubrovniku. Hrvatsku su za potrebe emisije predstavljali Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga i druge hrvatske zvijezde.

Ovo je zasigurno najbolja reklama Hrvatske na kineskom tržištu dosad i očekuje se kako će nakon emitiranja, broj kineskih turista u našim gradovima drastično porasti.

Emisiju pogledajte u priloženom videu.

https://youtu.be/FOuRZwiF4Vk

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0