Telefon zvoni.

– Halo?

– Volim te!

– Gospodine, dobili ste kavanu…

– Znam.

Tako otprilike ide jedna od pošalica kojima smo se zabavljali posljednja dva mjeseca, naravno u iščekivanju “pozitivne epidemiološke situacije” i ponovnog otvaranja ugostiteljskih objekata… Ponedjeljak je 11. svibnja i popuštanje mjera se konačno dogodilo, novooboljelih s koronavirusom nema puno (uz izuzetak žarišta na Braču), pa su štekati i kafići krenuli s radom. Većina njih točnije, neki su ipak odlučili (još) ostati zatvoreni – možda zbog lošeg vremena, možda kao dio poslovne strategije, teško je to znati. Jer u onima koji su otvorili baš su različite prognoze.

POVEZANI SADRŽAJ:

“Teško ćemo izgurati sezonu”

“Nema studenata, ovo je nekoliko stalnih gostiju, teško ćemo ovako uspjeti izgurati sezonu.” – komentiraju nam neki vlasnici, dok su drugi optimističniji. “Ovo je posao kao i svaki drugi, na duge staze, nije najvažnije uzeti odmah novce. Danas je loše zbog vremena, ali mi smo na dobroj poziciji, ne ovisimo o turistima, dolazit će naš svit. Uostalom, ponedjeljak je ujutro, dosta je ljudi počelo raditi pa nije sad očekivati takvu navalu…”

Većina vlasnika lokala je “iskoristila” prisilnu pauzu za nekakve radove, poboljšanja u kafićima ili oko njih. Ni zaposlenicima nije bilo svejedno, jedva su dočekali ponovno krenuti na posao. “Ma u redu je tjedan-dva ne raditi, dođe kao neki godišnji, ali postane dosadno kad se ne radi dulje, neka je plaća išla. A nije baš ugodno bilo prvih dana, kad se nije znalo niti do kada će sve ovo potrajati…” – kažu nam zaposleni u splitskim kafićima. Ugostitelji su pak spremno dočekali otvaranje, svugdje su sredstva za dezinfekciju ruku, upozorenja o zadržavanju udaljenosti,…

“Možda i nije loše za prvi dan da su vremenski uvjeti ovakvi”

– Kad gosti otiđu, odmah se dezinficiraju sve površine, a osoblje stalno ima zaštitne maske i rukavice. Tako je i s nužnicima, a možda i nije loše za prvi dan da su vremenski uvjeti ovakvi, malo da se svi skupa naviknemo na novi režim. Čujem se s kolegama, naravno imamo grupe na društvenim mrežama kako bi pomogli jedni drugima, pa zna biti neobičnih situacija – recimo da traže od nas pauzu za čišćenje, što nije potrebno jer nismo trgovine, ili misle da mi moramo kontrolirati temperaturu zaposlenicima…

Gosti su uglavnom – stalni gosti pa se gotovo ne mogu tako nazvati. S vlasnicima odnosno zaposlenima se uglavnom znaju poimenice, pa je situacija više nego pod kontrolom. Zaželjeli se ljudi popiti kavu u “miru” lokala, bez ukućana, treba ih razumjeti.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime