Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije nastupiti će kao suizlagač na sajmu Salon Mondiale du tourisme u Parizu koji se održava od 15.-18.03. u organizaciji Glavnog ureda HTZ-a. Salon Mondial de Tourisme (MAP) najveći je sajam za široku publiku u Francuskoj i u tom dijelu Europe na kojem se očekuje više od 110 tisuća posjetitelja. Sajam je povezan i sa sajmom Destination Nature u istoj povezanoj hali koji je posvećen aktivnom turizmu pa posjetitelji za cijenu jedne ulaznice mogu posjetiti dva sajma. Pariz i veći francuski gradovi su dobro povezani izravnim letovima sa zračnom lukom Split što je dobar razlog za promociju turističke ponude Srednje Dalmacije na ovom tržištu.
Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije nastupit će kao izlagač na sajmu Globalnie 2018 koji se od 23.-25. ožujka ove godine održava u Katowicama.
- Nastupom na ovom sajmu u gradu, udaljenom osamdeset kilometara od Krakowa, ćemo i ove godine zadržali svoju nazočnost na tržištu južne Poljske koja je od velikog značaja za turizam naše regije - kazao je direktor TZ SDŽ, Joško Stella.
Prezentacija Srednje Dalmacije TUI agente u Berlinu, Hamburgu i Bremenu
Nastavljajući uspješnu suradnju, TZ Splitsko – dalmatinske županije je zajedno s predstavništvom HTZ-a u Njemačkoj dogovorila prezentacije za TUI agente u tri njemačka grada. Tako će se održati prezentacija Srednje Dalmacije u Berlinu 13. ožujka, u Hamburgu 14. ožujka i u Bremenu 15. ožujka. Očekuje se ukupno oko 120 agenata prodaje, uglavnom iz TUI mreže. Agentima će se prezentirati trendovi u hrvatskom turizmu za sezonu 2018., zrakoplovne linije i nove atrakcije te novosti u TUI hotelskoj ponudi Hrvatske.
Posebni naglasak stavljen je na Makarsku Rivijeru s informacijama što sve gosti mogu koristiti, vidjeti i doživjeti. Predstavnici TUI-a će govoriti prodajnom osoblju o tehnikama bukinga i prednostima programa boravka u Srednjoj Dalmaciji i Hrvatskoj. Na istoj prezentaciji predstavljaju se i TZ Zadarske županije i TZ Kvarnera.