Iz Hrvatskih cesta danas su objavili da su za izgradnju mosta kopno-otok Čiovo stigle su dvije ponude zajednice ponuditelja - Poduzeća za ceste Split i Strabaga te Pomgrada (119,8 milijuna kuna bez PDV-a), Zagreb montaže i Đuro Đaković Grupe (113,5 milijuna kuna bez PDV-a). Dodaju da će se ponude u najbržem roku vrednovati i donijeti odluka o odabiru izvođača radova.
Navode da most mora biti gotov do 15. lipnja 2018. godine.
Dobra je ovo vijest za Trogirane koji se već isušviše skeptični prema bilo kakvim obećanjima i informacijama. Most im je obećan za ovo ljeto, a umjesto njega, dočekali su još jednu sezonu velikih prometnih gužvi između Trogira i Čiova. U špici sezone, znalo se čekati i po nekoliko sati.
Trogirski gradonačelnik Ante Bilić komentirao je pristigle ponude na svojoj Facebook stranici:
"Dvije ponude koje su stigle za dovršetak novog mosta kreću u razmatranje i u najboljoj varijanti radovi se mogu nastaviti u listopadu. Drago nam je da se stvar miče s mrtve točke, ali skeptični smo jer su nam dosad više puta obećavani rokovi završetka, a nisu ispoštovani. Most mora biti gotov do iduće sezone. On je neophodan i najvažniji dio prometnog rješenja Trogira, ali neće rješiti sve probleme. Otvoreni smo za dijalog i razgovarat ćemo s Hrvatskim cestama i resornim ministarstvom kako osigurati Trogiranima normalan promet u budućnosti. Ovo ljeto i požari su po tko zna koji put dokazali koliko slabosti ima postojeća prometna infrastruktura. Most stoga ne smije biti političko pitanje jer nije stvar samo komoda već i sigurnosti ljudi. Mi ćemo ostati konstruktivni i budnim okom pratiti da njegova realizacija ide u najbržem mogućem roku, a u međuvremenu ćemo s prometnim stručnjacima tražiti kako riješiti ostale kritične prometne situacije u našem gradu."
[fb_pe url="https://www.facebook.com/ante.bilic.SDPtrogir/posts/662850213913949" bottom="30"]
Prisjetimo se, Hrvatske ceste su krajem ožujka ove godine raskinule ugovor s tvrtkom Viadukt o građenju mosta kopno-otok Čiovo. Raskid je bio obrazložen nemogućnosti upravljanja tim projektom te kašnjenja i problema u kojima se našao Viadukt. Donesena je odluka da se ide u novi postupak nabave u kojem će se pozvati sve relevantne tvrtke koje mogu ponuditi neupitno financiranje projekta i dovoljno brze rokove završetka.
Do trenutka raskida spomenutog ugovora bilo je realizirano 57 posto radova na projektu. Izgradnja mosta kopno-otok Čiovo, dugog 547 metara i vrijednosti preko 207 milijuna kuna, ušao je među projekte europskog financiranja, pri čemu se 176,7 milijuna kuna ili 85 posto financira iz EU fondova.