SPLIT PUN K’O ŠIPAK U hotelima danima nema slobodnih soba, najviše “Ultraša” iz SAD-a i Britanije

Čelnica splitske TZ ističe da je prošle godine samo u Splitu zabilježeno preko 75.000 noćenja u 3 festivalska dana, a sigurna je da ni ove godine brojke neće zaostati

Split je u prvih šest mjesci  ove godine nastavio turističku ekspanziju Povećanje broja prijavljenih gostiju u Splitu je ogromno. Tako je u lipnju smo zabilježen rast od 30 posto u odnosu na lanjske brojke, a sličan rast zabilježen je i u mjesecima prije toga. Po svemu sudeći, i u srpnju se nastavlja trend.


Prema posljednjim informacija, posljednjih sedam dana gotovo je nemoguće pronaći slobodnu sobu u splitskim hotelima. Vlada potpuna popunjenost.

– U lipnju je na području TZG Split ostvaren o 93.045 dolazaka i 259.255 noćenja, što je 33 % više u dolascima i 30 posto više u noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Navedeni pokazatelji turističkog prometa rezultat su dugogodišnjeg rada svih turističkih djelatnika i pokazatelj nastavka trenda rasta turizma u Splitu – kazuje nam Alijana Vukšić, direktorica TZ Grada Splita.

Dulji boravak u Splitu

Čelnica splitske TZ ističe da je prošle godine samo u Splitu zabilježeno preko 75.000 noćenja u 3 festivalska dana, a sigurna je da ni ove godine brojke neće zaostati.

– Iz godine u godinu otklanjamo nedostatke koje su uočene u spremnosti grada za prihvat ovolikog broja turista, stoga već mjesecima u suradnji s Gradom Splitom i svim službama sudjelujemo na radnim sastancima kako bi posjetitelje Ultra festivala dočekali spremni. Naši informatori podrška su službenim info punktovima festivala, i pružaju sve potrebne informacije posjetiteljima. Cilj nam je da gosti u destinaciji ostanu što dulje i da dobiju što više informacija o kulturnim i prirodnim atrakcijama našeg grada, stoga tijekom cijele godine informiramo posjetitelje festivala i odgovaramo na brojne upite putem naših online kanala komunikacije kako bi turisti kojima je glavni motiv dolaska Ultra festival, upoznali sve prednosti Splita kao turističke destinacije.

Vukšić ističe da kada su u pitanju velike manifestacije poput Ultra Europe festivala, sigurnost posjetitelja je uvijek na prvom mjestu i da su sve službe su spremne za ovaj veliki događaj. Dodaje da Ultru u Splitu najviše posjećuju turisti iz SAD-a, Velike Britanije i Australije, ali i oni s tržišta koja nisu tradicionalna, što Splitu otvara nove mogućnosti promocije na netipičnim tržištima. Ostanak festivala i sljedećih godina u Splitu dobar je za grad, tvrdi Vukšić:


– Još najmanje 5 godina festivala vjetar je u leđa i potvrda da se Split pokazao kao spreman domaćin za velika događanja. U organizaciju su uključene sve službe, turistički djelatnici i lokalna zajednica i u ovih dodatnih 5 godina radit ćemo na dodatnoj edukaciji i pripremi – naglašava Vukšić.

Bogata ponuda do kraja ljeta

Turistički život Splita intenzivno se nastavlja i nakon Ultre:



– Ljeto nastavljamo spajajući zabavu i kulturu, pa tako svaku večer na našoj Rivi posjetitelji mogu uživati u 3 mjeseca svakodnevnih koncerata splitskih litnjih kolura u sklopu kojih ie nastupiti 1600 izvođača. Program zadovoljava ukuse svih dobnih i interesnih skupina, stoga pozivamo sve drage sugrađane i turiste da izaberu, bilo koncerte u sklopu tematskih vikenda, bilo brojne koncerte klapa i nastupe kulturno umjetničkih društava kojima ćemo predstaviti kulturnu baštinu
našeg grada.

Iza nas je već veliki broj zanimljivih manifestacija, a uskoro ćemo uživati i u bogatom programu koje nam je pripremilo HNK u sklopu Splitskog ljeta koje se danas otvara opera+om “Seviljski brijač”. Pripremamo se i za nadolazeće Noći Dioklecijana u koje nas svakodnevno u 12 sati na peristilu uvodi smjena rimske straže, a zanimljiva uvertira je i živi muzej na bedemu Cornaro.

Pozivam sve gledatelje da provjere detaljan program svih događanja na našoj web stranici visitsplit.com, i uživaju u brojnim događanjima koje smo pripremili, kako za naše turiste, tako i za naše sugrađane- zaključuje predsjednica TZ Grada Splita.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0