Redakciji Dalmacije Danas javila se uznemirena gospođa koja je putovala na relaciji Split - Zagreb i Zagreb - Split Flixbusom, ali je doživjela jako neugodnu situaciju nakon što je, kako tvrdi, shvatila da je kupila rezervaciju za sjedišta koja uopće ne postoje.
Gospođa kaže da je nekoliko dana prije putovanja za Zagreb kupila rezervaciju u autobusu.
"Kad sam ušla u autobus, shvatila sam da to mjesto u autobusu uopće ne postoji", govori gospođa koja je platila rezervaciju kako bi bila sigurna da će imati mjesto. Potom se, tvrdi, ista stvar dogodila još jednoj djevojci s rezervacijom, a da stvar bude gora - još četiri osobe su imale rezervaciju na isto to mjesto.
"Nekako smo se dogovorili i rasporedili u autobusu. Platila sam 5 eura da bi imala mjesto, koje očito ne postoji. Kad sam se vraćala u nedjelju iz Zagrebu dogodila se ista stvar sa sjedalom 11C! Tada sam rezervaciju platila 10 eura", govori gospođa.
Da bi stvar bila još gora, žalila se vozaču koji je rekao da on nema ništa s tim. Ni u uredu Flix Busa nije dobila konkretan odgovor, kaže.
"Zašto se prodaju rezervacije, ako sjedala ne postoje", pita se.
Pitali smo Flix Bus o nepostojećim sjedištima u rezervacijama. Njihov odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.