Putnici Jadrolinije: “Posada je zaspala, pa smo cijelu noć proveli u trajektu”, Jadrolinija: “Polazak je odgođen zbog grmljavinskog nevremena”

Putnici su navodno najavili tužbu protiv najvećeg hrvatskog brodara, a u Jadrolinji se čude otkud im takva priča

Facebook stranica Uživo s dalmatinskih trajekata objavila je iskustva građana koji su sinoć putovali Jadrolinijom na relaciji Split – Supetar.


Zbog grmljavinskog nevremena trajekt za Supetar koji polazi iz luke Split u 23:59 odgođen je za 1 sat, a kad je bilo vrijeme za isplovljavanje, neki putnici tvrde da su obaviješteni da će isploviti tek ujutro, jer je posada – zaspala. Prenosimo objavu u cijelosti.

Jadrolinija se sinoć, javljaju nam putnici, opet iskazala kao nesposobna kompanija, izmaltretirala je pun trajekt ljudi..bez ikakvog izvinjenja na ponoćnoj relaciji iz Splita za Supetar na Braču. Zadnji trajekt iz Splita za Supetar koji je trebao isploviti u 23.59 je odgođen za 01 h, dok se trenutno nevrijeme koje je haralo Dalmacijom, ne smiri.. Mnogobrojni putnici, uglavnom stranci su iščekivali polazak u prostorijama Jadrolinije. Oko 00.45, kad je nevera okončala, ljudi su počeli tražiti informacije za ukrcaj kako im je prethodno i obećano. Osoblje Jadrolinije je obavijestilo putnike da trajekt isplovljava tek ujutro uz informaciju da je posada, pazite sad ovo – ZASPALA.

Putnike su ipak poslali na ukrcaj, uredno su se “digla” dva člana uspavane posade, te uzeli karte na ulasku u trajekt. Tako je trajekt pun ljudi ostao u splitskoj luci do jutra jer se posadi nije digla neka stvar da bi održali zakazanu relaciju Split-Brač. Putnici nam javljaju da će podignuti tužbu. Još jedna Jadrolinijina sramota na samom početku turističke sezone. – napisali su na stranici.

Ivulić: “Trajekt je odgođen zbog nevremena, a putnici su bili puni razumijevanja”

Za dodatne informacije kako je do ovoga došlo kontaktirati smo voditeljicu agencije Split, Jelenu Ivulić, koja nam je potvrdila da je polazak trajekta otkazan za 3:45 sati zbog grmljavinskog nevremena. ‘Priča’ kako je posada zaspala, a putnici zbog toga bili prisiljeni čekati jutro, nije niti čula, kaže Ivulić.

– Bilo je jako nevrijeme, pa sukladno tome trajekt nije isplovio prema redovnom rasporedu. Putnici koji su odlučili ostati i čekati polazak, koji je bio najavljen za 3:45 sati, smješteni su na trajekt kako bi im čekanje bilo udobnije. Agencija Split je također cijelo vrijeme bila otvorena i na usluzi putnicima, a svi dežurni djelatnici Jadroolinije su putnike pravovremeno izvještavali o novonastaloj situaciji. Cjelokupna posada borda je čitavo vrijeme bila u pripravnosti, a brod je u Supetar isplovio prema Supetru u 3:45 sati s ukupno 54 putnika i 13 vozila. Većina putnika je imala razumijevanja za novonastalu situaciju, jer znaju da mi ne možemo utjecati na vrijeme. Svejedno im se i ovim putem još jednom ispričavamo zbog neugodnosti odgode putovanja i napominjemo da mi prvenstveno imamo na umu sigurnost naših putnika. – kazala je Ivulić.


Za informaciju da bi netko od putnika mogao tužiti Jadroliniju nije čula.

– Zaista nisam čula za to. To je bila jedna izvanredna situacija zbog jakog nevremena i putnici koji su bili u luci i u komunikaciji s našim djelatnicima su zaista bili puni razumijevanja. – kaže Ivulić.



Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime