Brod "Dalmacija", najveći u povijesti Jadrolinijine flote, koji će održavati međunarodnu liniju Dubrovnik - Bari, stigao je u Hrvatsku. U brodogradilištu Viktor Lenac bit će prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a na svoje bi prvo putovanje trebao krenuti sredinom svibnja.
134 metra dug, 24 širok, ima 8 paluba i vrijedan je 18 milijuna eura - ukratko, nova je to perjanica Jadrolinijine flote koja će već ovoga ljeta povezivati Dubrovnik i Bari, Hrvatsku i Italiju.
- Očekujemo u visokoj sezoni 10 putovanja tjedno i mislim da ćemo time značajno povezati jug Dalmacije s Italijom, ističe za HRT predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.
Brod je 1993. izgrađen u Norveškoj, 2014. rekonstruiran u Finskoj prema projektu OSK designa, koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije.
- Kapacitet broda je 1800 putnika i 350 vozila, a prosječna brzina 17, 17,5 čvorova, kaže kapetan broda "Dalmacija" Sandro Rundić.
Putovanje do Dubrovnika trajat će šest sati. Putnici će moći uživati u brojnim sadržajima - od nekoliko barova i restorana do igraonice za djecu.
- Ovo je prvi put, a ja sam na kompaniji 21 godinu, da imamo ovakav brod, standard, kvaliteta, ponude za putnike i ovo je stvarno dvije stepenice više nego smo imali do sada, kaže hotel manager Zoran Simanović.
Brod "Dalmacija" trenutačno je na doku u brodogradilištu Viktor Lenac, gdje će biti prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a sredinom svibnja krenut će na svoje prvo hrvatsko putovanje.
- Ove, ali i prijašnjih godina suradnja s Jadrolinijom je uvijek bila dobra, to je suradnja koja traje od kad je Hrvatske i nadamo se da će trajati i ubuduće, kaže Luka Hrboka iz brodogradilišta Viktor Lenac.
Uz "Dalmaciju", na susjednom doku - "Oliver", koji je zbog dodatnih zahtjeva Lučke kapetanije i dalje na vezu. No ispunjena je većina zahtjeva te slijedi ponovni pregled Hrvatskog registra brodova. Nakon toga, točnije u sljedeća dva tjedna, "Oliver" bi trebao krenuti put Splita i Vele Luke.