Grad Split donio je novu odluku o osnivanju Stožera civilne zaštite, kojom se definira sastav, zadaće i način rada ovog ključnog tijela za upravljanje kriznim situacijama. Odluku je, temeljem zakonskih propisa i Statuta Grada Splita, donio gradonačelnik Tomislav Šuta, a objavljena je u "Službenom glasniku Grada Splita".
Prema službenoj odluci, Stožer civilne zaštite Grada Splita činit će 12 članova, a na čelo Stožera imenovana je zamjenica gradonačelnika Matea Dorčić. Funkciju njezine zamjenice preuzet će Marina Protić, pročelnica Ureda grada.

Sastav Stožera civilne zaštite Grada Splita: Matea Dorčić – zamjenica gradonačelnika, načelnica Stožera, Marina Protić – pročelnica Ureda grada, zamjenica načelnice, Leona Grgić – pročelnica Upravnog odjela za komunalne poslove, Mario Mikas – zapovjednik Javne vatrogasne postrojbe Split, Lidija Fuštar – pročelnica Područnog meteorološkog ureda Split, predstavnica DHMZ-a, Željko Kuštera – lučki kapetan, predstavnik Lučke kapetanije Split, Andrej Kovač – predstavnik Gradskog društva Crvenog križa Split, Ivana Špadina – voditeljica OKCP-a, predstavnica PU splitsko-dalmatinske, Damir Baumgartner – predstavnik Zavoda za hitnu medicinu Splitsko-dalmatinske županije, Branimir Jukić – pročelnik HGSS Stanice Split, Mirjana Jelavić – predstavnica Ravnateljstva civilne zaštite, Područni ured Split i Krešimir Dolić – ravnatelj KBC-a Split.

Zadaće i nadležnosti Stožera
Podsjetimo, Stožer predstavlja stručno, operativno i koordinativno tijelo za provedbu mjera i aktivnosti civilne zaštite u slučaju velikih nesreća i katastrofa. Među njegovim ključnim zadaćama ističu se prikupljanje i obrada informacija ranog upozoravanja, upravljanje sustavom civilne zaštite, razvoj planova djelovanja te pravovremeno informiranje javnosti. Također, Stožer predlaže donošenje odluka o prestanku mjera kada okolnosti to dopuštaju.
Vrijedi napomenuti da radom Stožera u redovnim okolnostima rukovodi načelnica Stožera, dok u slučaju proglašenja velike nesreće upravljanje preuzima sam gradonačelnik. Aktiviranje Stožera provodi se prema unaprijed definiranoj Shemi mobilizacije i Planu djelovanja civilne zaštite, a nalaže ga gradonačelnik ili ovlašteni članovi vodstva Stožera. Za administrativne i tehničke poslove zaduženo je upravno tijelo nadležno za civilnu zaštitu Grada Splita.