Treća faza otvaranja nakon strogog režima koji je izazvala pandemija korona virusa, za sve nas budi optimizam. U kriznoj situaciji optimizam su zadržali i turistički vodiči Splita iz Društva turističkih vodiča Split koji su, unatoč neizvjesnosti vlastitog poslovanja, u sklopu kampanje Turističke zajednice grada Splita  #TogetherInSplit poslali poruku zajedništva i to na znakovnom jeziku te čak 12 svjetskih jezika – engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom, španjolskom, norveškom, poljskom, ruskom, japanskom, kineskom, grčkom i portugalskom.

Video porukom vodiči su pozvali turiste da ostanu odgovorni kako bi se što prije mogli družiti u Splitu i uživati u prirodnim i kulturnim ljepotama Splita.

Turistička zajednica grada Splita zahvalila je turističkim vodičima koji su godinama bili najbolji ambasadori turizma grada te informiranjem i pričanjem zanimljivih priča o Splitu pružili nezaboravno iskustvo brojnim turistima. Video poruku pogledajte na facebook stranici VisitSplit.



1 KOMENTAR

  1. Puno bolji koncept i rezolucija spota od onih prije….. no treba još raditi jer onaj tko osmisljava spot, mora iznac originalnu ideju,misao,poveznicu, da sve prezentirano poveže u što manje vremena u efektivnu cjelinu sto snaznijeg emocjonalnog izričaja, kako bi ono viđeno stvarno i zaokupilo sto veci broj individua …..

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime