Kupci i prodavači jutros su dobili kantun za okrijepu na Pazaru, pitali smo prodavače jesu li zadovoljni…

Da je posao na zelenoj tržnici lak, taj bi posao radio svak… Šalu na stranu, dugo su se prodavači i prodavačice žalili kako posluju u neadekvatnim uvjetima. Bilo da je kiša, bura ili žega oni su uvijek na svojim radnim mjestima i s pravom spočitavaju dugogodišnjem koncesionaru, kako im nije omogućio minimalne uvjete kojima bi im se olakšalo poslovanje.

Jutros je, u trbuhu grada, osvanuo kiosk za kavu i ostale tople napitke, za koje koncesionar zasigurno misli da će podignuti kvalitetu ambijenta u kojem posluju prodavači na splitskoj zelenoj tržnici.

POVEZANI SADRŽAJ:

“A slušajte, ako nas uhvati da moramo poći napraviti nuždu, moramo moliti po okolnim kafićima, ako pada kiša nemamo adekvatnih nadstrešnica, o vitrinama za sir, jaja i meso da ne govorimo. Ove aparate za kavu što su stavili gledam kao mali pomak, ali mislim da je bilo potrebnije riješiti rashladne vitrine nego staviti aparate za kavu, da ne govorim da nam treba jedan ‘kondut’ za sve koji prodaju i da nas zimi zaštite od hladnoće”, u jednom dahu nam se ispovjedila prodavačica Mara iz Naklica.

Marko, prodavač luka iz Prapatnice, nam je kazao kako ne vidi ništa loše u tome što su stavili aparate i da se nada da je to pomak k sređivanju cijelog pazara, kako bi i prodavači i kupci na koncu imali bolje uvjete.



Sadašnjem koncesionaru, tvrtki “Hippos” ubrzo ističe koncesija, bit će zanimljivo vidjeti hoće li stari ili pak neki novi koncesionar poboljšati uvjete na pazaru ili je kava iz aparata jedino što našem pazaru nedostaje.


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime