Ministrica kulture RH Nina Obuljen Koržinek sudjelovala je na svečanosti Dana Splitsko-dalmatinske županije u Splitu. Prije samog početka proslave obratila se novinarima te je objašnjavala u kojoj je fazi razvoj medijske strategije u RH.
Naime, smjernice medijske strategije bitne su za dijelove vezane uz medijsku politiku. Strategijom će se ulagati u kvalitetno novinarstvo te će se isto promicati. Ta reforma osobito bi mogla biti važna i zanimljiva mladim osobama koji imaju potpuno drugačije navike i zainteresiranosti za određene medije. Reformom je plan njima privući pažnju, a s druge strane pomoći medijima u realizacijama određenih programa i planova.
- U ovom trenutku radimo na puštanju u proceduru Zakona o elektroničkim medijima. On će biti upućen kroz dva tjedna sa sjednice Vlade RH prema Hrvatskom saboru. Paralelno s tim radimo na realizaciji našeg programa Vlade RH vezanog za medije – kazala je novinarima Obuljen Koržinek, a u nastavku se osvrnula na usvajanje nove medijske strategije.
Bez Nacionalne, nema Medijske strategije
- Medijska strategija sastavni je dio naših novih programa u ovom mandatu, međutim više puta smo spominjali da je preduvjet za izradu sektorskih strategija donošenje Nacionalne razvojne strategije, a taj će dokument će kroz nekoliko tjedana biti finaliziran – najavljuje ministrica koja ističe određene zastoje u donošenju Nacionalne strategije zbog korona krize.
- Došlo je do određenih zastoja zbog korona krize, ali moram naglasiti da su sve predradnje izvršene – kratko je objasnila.
Kaže da su u programu Vlade RH najavili novi zakon kojim će kvalitetno pristupiti razmatranju Zakona o medijima.
- Otvorit ćemo raspravu o tom zakonu prije same izrade, a nakon toga ćemo onda vidjeti postoji li potreba za dorađivanjem drugih zakona – zaključila je ministrica.