Koliko puta ste se našli u pedijatrijskoj ordinaciji s bolesnim djetetom ili samo došli po uputnicu? Pretpostavljamo malo više nego ste se nadali da hoćete, a ako ste ipak bili manje puta nego što ima prstiju na jednoj ruci onda Vam želimo da tako i ostane. I da vaše dijete raste zdravo i sretno.

Oni roditelji koji su imali manje sreće sa zdravljem djeteta te su i do sada dovoljno puta čekali red u čekaonici ispred pedijatrovih vrata, s djetetom koje ima visoku temperaturu, kašlje, hriplje, nervozno je i plačljivo, znaju kako to sve može izazvati dodatnu nervozu. Pogotovo kada se čekanje oduži na sat, dva a ponekad nažalost i više.

Udar na pedijatrijske ordinacije

Pedijatrijske ambulante, pogotovo u zimskim mjesecima, često budu pretrpane djecom. Svi smo svjesni činjenica da broj djece koja su upisana kod pedijatra premašuje broj djece koju bi jedan pedijatar uopće mogao imati, da su ti isti pedijatri preopterećeni poslom i udar na pedijatrijske ordinacije je velik, a samim time je i velik red čekanja na pregled.

Umjesto čekanja u prepunim čekaonicama, od sada čekajte vaš red od kuće zahvaljujući genijalnoj ideji oca četvero djece, Adlana Čehobašića. Kako, pitate se?

Krenimo redom.

Adlan Čehobašić više se puta našao u situaciji da čeka red kod pedijatra svoje djece, a kada je prošle zime proveo dva i pol sata s četiri dječaka čekajući na red, pri čemu su dio vremena proveli na hladnoći jer je čekaonica bila puna, počeo je razmišljati kako bi se tome moglo stati na kraj. I došao je na sjajnu zamisao koju je nakon godinu dana proveo u djelo.

Osmislio je sustav NEČEKAM koji omogućuje naručivanje pregleda SMS porukom i u realnom vremenu šalje povratnu poruku kada su pacijenti u redu. Roditelji su malo je reći oduševljeni. Umjesto dolaska s bolesnim djetetom u ordinaciju i čekanja na red, roditelj sada treba samo poslati SMS nakon kojeg dobije obavijest o tome koji su na redu i procijenjeno vrijeme čekanja, a sa svakim obrađenim pacijentom sustav vas SMS porukom obavještava koji ste na redu u tom trenutku tako da opet imate dovoljno vremena uputiti se u ordinaciju.

“Sustav je zaživio početkom listopada prošle godine, a rezultat je zaista fantastičan te na temelju iskustva brojnih roditelja, ali i vlastitog iskustva, možemo potvrditi da sustav radi upravo onako kako bi trebao; jednostavno i učinkovito te u potpunosti opravdava svoje ime NEČEKAM. Samo tijekom nekoliko puta koje smo koristili ovaj sustav uštedjeli smo 6 do 7 sati koje smo, umjesto u čekaonici s bolesnom djecom, proveli doma”, kazao je Čehobašić.

„Ako ste na listi između prvih 8 pacijenata dobivate obavijest o pomicanju reda sa svakim obrađenim pacijentom, između 9 i 20 pacijenata dobivate obavijest o pomicanju svaka dva mjesta u redu, na listi iza 20 pacijenata dobivate obavijest o pomicanju svakih 5 mjesta“, pojašnjava.

“Kada je pacijent obrađen, napravi se jedan klik mišem i to je sve”

Bilo bi idealno kada bi ovaj sustav imale sve pedijatrijske ordinacije jer bi se tako rasteretile čekaonice, a bolesna djeca bi za to vrijeme bila kod kuće gdje bi i njima i roditeljima sigurno bilo ugodnije čekati na svoj red za pregled.

“U bolničkom sustavu radim skoro 10 godina, tako da imam uvid u posao koji se obavlja u ordinacijama te da osoblje ima mnogo više posla od onoga što nam se kao pacijentima čini. Radi se o mnogo sitnih poslova koji troše vrijeme. Zato je sustav koncipiran tako da ima minimalne radnje u njemu. Unosi se samo ime i prezime djeteta koje je dovedeno na pregled, broj telefona na koji će se primati SMS obavijesti i ukupan broj djece koji je doveden na pregled. Ako se pacijent prijavio preko SMS-a, sustav sve to odrađuje sam. Kada je pacijent obrađen, napravi se jedan klik mišem i to je sve” – objasnio je Adlan način funkcioniranja sustava.

Želja mu je bila da sustav prilagodi i potrebama liječnika i pacijenata. Za sada je ovaj sustav uveden u ordinacije u Zagrebu i Splitu.

Zahvala liječnicima i roditeljima

Adlan ovim putem koristi priliku i zahvaljuje liječnicima i medicinskim sestrama što su imali hrabrosti napraviti promjenu.

„Ovim putem se želim još jednom zahvaliti liječnicama što su imale hrabrosti napraviti promjenu te njihovim medicinskim sestrama koje su nam pomogle s prijedlozima, ukazivanju problema u čekaonicama te na svakoj povratnoj informaciji koju smo dobili i koje i dalje dobivamo. Isto tako, želimo se zahvaliti i roditeljima što su prihvatili ovu inicijativu. Sada kada je sustav upotpunjen nastavljamo s daljnjim implementacijama u drugim ordinacijama“ poručio je.

Plan je ići korak po korak.

Potencijal sustava nije samo u pedijatrijskim ambulantama ili ambulantama općenito. Ono što je u pedijatrijskim ambulantama je samo jedan dio sustava i može se proširiti na mnogo toga. Ako postoji nekakvo nedefinirano čekanje ili ako ljudi redovito kasne u svoje termine, odnosno ako postoji mogućnost nenadanog otkazivanja termina, ovaj sustav može jako pridonijeti. Tako da, ako imate problem s čekanjem ili gužvama, javite nam se – možda baš imamo rješenje za vas. Što se tiče međunarodnog potencijala, on uvijek postoji, ali opet, korak po korak. Za godinu-dvije bit će vidljivo je li projekt promašen ili ide prema naprijed“ smatra Čehobašić.

Prijava na e-mail

Tko god želi isprobati sustav u svojoj ordinaciji ili tvrtki, samo se treba javiti na email info@necekam.com  kako bi dogovorili daljnje korake.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime