Za točno sedam dana, na 15. tematskoj sjednici Gradskog vijeća Grada Splita raspravljat će se o izgradnji garažno-poslovne građevine u Vukovarskoj ulici poznatija kao 'Small Mall'.
Riječ je o objektu koji se planira izgraditi na predjelu Manuš, zbog kojeg je već održan i jedan prosvjed Splićana. Ova aktualna gradska tema razlog je današnjeg priopćenja za medije stranke MOST, a veže se na pitanja koja je postavio vijećnik Tihomir Galić, još na predzadnjoj sjednici, ali od tada ni o od odgovora.
Priopćenje prenosimo u cijelosti:
- Poštovane građanke i građani grada Splita, ovim priopćenjem se traži odgovor na vijećničko pitanje koje je Gradski vijećnik Tihomir Galić postavio na 13. sjednici vijeća na temu gradnje Small Mall. Niti smo tada dobili odgovor, a niti u dostavljenim materijalima za narednu Tematsku sjednicu.
Želimo ukazati na različite standarde pri provjeri legalnosti dva građevinska projekta u Splitu, a to su West Gate i Small Mall. Po kojim kriterijima Gradonačelnik uopće pristupa projektima koji su se započeti prije njegovog mandata?
Slijedom takvoga stava odgovornih osoba Grada tražimo jasne i nedvosmislene odgovore na sljedeća pitanja:
1. Smatrate li da je ispravno da je Grad Split odobrio zahtjev za promjenom investitoraprojekta koji je dostavljen izvan zakonom propisanog roka? Može li zbog prethodno navedenog taj dokument biti valjan? (Iz Zakona o gradnji- čl.127. st. 1.: Ako se nakon izdavanja građevinske dozvole promijeni investitor novi investitor je dužan u roku od 15 dana od dana promijene od tijela graditeljstva zatražiti izmjenu građevinske dozvole u vezi s promjenom imena, odnosno tvrtke investitora. Investitor je to učinio izvan roka.)
2. Iz dostupne dokumentacije jasno je kako se višekratno mijenjala naknada za pravo građenja koju Investitor treba platiti gradu Splitu kao i rokovi za uplatu iste. Zanima nas kolika je trenutno naknada za pravo građenja i koji su rokovi za plaćanje iste?
3. Izvršena je izmjena projekta koji je prvotno podrazumijevao četiri podzemna i pet nadzemnih katova (4+5),a sad se mijenja u projekt s pet podzemnih i sedam nadzemnih katova (5+7). Je li se korist investitora prelomila preko leđa građana? Narušava li se urbanistički plan Grada Splita? Hoće građani Lučac-Manuša vidjeti sunce od Small Mall-a?
4. U projektu iz 2014. je predviđena izgradnja 501 mjesta, dok u projektu iz 2023., za kojeg još nije izdata građevinska dozvola, je previđeno 540 mjesta, od toga je 500 mjesta za javne potrebe. Na koji način će investitor osigurati 500 parkirnih mjesta za građane? Tko će zapravo parkirati na ta mjesta, ako uzmemo u obzir da neće biti omogućena rezervacija? - navodi stranka MOST u priopćenju.