Do 2040. godine u Splitu će živjeti između 129 i 145 tisuća stanovnika, ako se nastave postojeći trendovi te ne poduzme ništa u demografskom smislu, rečeno je tijekom prezentacije Masterplana, dok su viziju razvoja dvije ključne točke, Kopilice i Istočne obale, iznijeli vanjski konzultanti.
Dok je Istočna obala ključna za razvoj grada, Kopilica je veliko zemljište koje se nalazi na strateški važnoj lokaciji. I dok je prezentacija na Istočnoj obali donijela očekivane promjene, novi cestovni tunel, uređenje šetnice, izgradnja garaža, temelji prometne infrastrukture, dotle je posebno zanimljiv bio plan za Kopilicu.
Split: Vijećnicima se predstavlja Masterplan s tunelom kroz Kozjak i mostom do Stinica
Tamo se planira izgradnja multimodalnog čvorišta (spoj s mostom Stinice prema Kaštelima, željeznica bi “stala” u Kopilici, tamo bi se izgradila nova teretna luka), ali i izgradnja poslovno-stambenog kompleksa koja bi trajala deset do 15 godina i u kojem bi (različitih cjenovnih razreda) svoj dom našlo 20-ak tisuća stanovnika, a stvorili bi se poslovi za preko 20 tisuća ljudi kad cijeli projekt dosegne puni zamah jer je ovo dugoročni projekt...
Naime, vrijedi istaknuti da HSLS podržava stav DAS-a.
- HSLS podržava obnovu Zavoda za Urbanizam. Traži se povjerenje, zajedništvo, a bitne studije se daju na uvid pet minuta iza 12. U Masterplanu ništa o pomorskom prometu (osim trajektnog) tj. pomorskoj cesti od područja MP oko Splita. Na kraju, treba jasno reći da se radi o pitanju povjerenja i vjere u kvalitetu namjera onih koji vode Grad - kazao je Tonći Blažević iz splitskog HSLS-a.