Marjanskim tunelom građani se služe preko četiri desetljeća, a cijelo to razdoblje tunel nema uporabnu dozvolu jer mu nedostaje druga servisna tunelska cijev. U slučaju incidenta, cijev bi služila za evakuaciju ljudi koji su se zatekli u nevolji oko sredine tunela, kada im plinovi i dim ne dozvoljavaju evakuaciju prema izlazima tunela. Pukom srećom takav incident se još nije dogodio u tunelu kojim dnevno prođe preko 10 000 vozila.

– Čekamo li da se dogodi nesreća da bi se netko od nadležnih sjetio izraditi projektno-tehničku dokumentaciju, ishoditi građevinsku i dobiti uporabnu dozvolu za kompletnu građevinu? Potrebno je napraviti još jednu, novu tunelsku cijev koja bi se nalazila zapadno od postojeće, a kroz nju bi gotovo cijelo vrijeme prolazili pješaci i biciklisti. Kad bi se ovaj projekt htio realizirati bilo bi potrebno regulirati prometne tokove pješaka, posebno na južnoj strani tunela, što je moguće i lako izvedivo bez ugrožavanja sudionika u prometu – izjavio je gradski vijećnik stranke Pametno Nenad Uvodić.

Žnjan, Kopilica i brojni kružni tokovi, samo su neki od primjera kako u Splitu privremena rješenja na koncu nažalost ostaju trajna. Kad ovim propalim projektima pridružimo i probleme stare desetljećima, možemo samo reći da ostajemo privremeni grad. Žalosno je da nitko od svih vladajućih garnitura koje su se izmjenjivale na čelu Splita, nije ni pokušao započeti proces ishođenja dozvola za tunel koji bi donio rasterećenje prometa i veću sigurnost građana.

 




Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime