U nastavku obilaska terena, ministar Oleg Butković je na pitanje splitske zaobilaznice odgovorio da će za jedan dio obilaznice biti pripremljen projekt i raspisat će se natječaj u 2019. godini.

– Dionica Trogir – Omiš je veliki projekt čija je vrijednost nekoliko stotina milijuna eura. Prvi udarni projekt je bio Pelješki most, a u ovom drugom operativnom programu će ovo biti prioritet.

S Pelješkim mostom stojimo dobro. Završeni su izvedbeni projekti i ispitivanja. Ubrzo bi trebao doći brod koji će raditi pilote.

Koliko će koštati projekt izmještanja kolodvora i kada bi trebao biti gotov?

To će Vam reći kolege iz grada jer je to njihov projekt, a oni će imati potporu Ministarstva i stojimo im na raspolaganju, rekao je između ostalog Butković.

POVEZANI SADRŽAJI



Gradonačelnik Andro Krstulović Opara je izrazio nadanje da će za koji dan Gradsko vijeće usvojititi Prijedlog proračuna za 2019. godinu, kojim je osigurano 4 milijuna kuna za realizaciju privremenog rješenja željezničkog i autobusnog kolodvora.

– Govorimo o gotovo 9 milijuna ljudi koji fruktuiraju između zračne i trajektne luke, a da nemaju kvalitetan spoj. Zajedno s ostalim gradovima organiziramo ove mjesečne sastanke čiji je cilj rješavanje ovog problema.

 Što je s mostom Kopilica – Kaštela?

– Volim ga zvati Mostom Svetog Duje. Taj projekt je u fazi raspisivanja feasibility studije, koja će nam dati pravi odgovor, hoće li biti most ili tunel kroz Kozjak. Tunel nema nikakvog smisla ako nema poveznice prema trajektnoj luci. Trajektna luka Split je najvažnija infrastrukturna točka splitskog akvatorija, zaključio je gradonačelnik.



1 KOMENTAR

  1. Bogami kako je krenilo omiška zaobilaznica ulazi u Guinessovu knjigu rekorda jer je prioritet još od 60tih godina prošlog stoljeća. Mislim da je to jedina cesta na planeti koja se gradi 50 i više godina.

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime