Hrvatske ceste danas su konačno donijele odluku o odabiru izvođača za most Cetina, sjevernu stranu tunela Komorjak i dio omiške zaobilaznice. Kako stoji u odluci, ponuda zajednice gospodarskih subjekata Strabag AG i Strabag do.o., s cijenom ponude od 174.460.698,82 kn bez PDV-a je valjana ponuda i prema kriteriju za odabir ponude ocijenjena je ekonomski najpovoljnijom ponudom te je odabrana za sklapanje ugovora o javnoj nabavi.

Procijenjena vrijednost predmeta nabave bila je 180 milijuna kuna bez PDV-a. Rok mirovanja se ne primjenjuje jer je u postupku javne nabave sudjelovao samo jedan ponuditelj čija je ponuda ujedno i odabrana.

Omiški gradonačelnik Ivo Tomasović zadovoljan je da je ovaj dio posla konačno priveo kraju.

– Zadovoljan sam jer je odluka o izvođaču konačno donesena. Jako dugo se čekala ova odluka jer u se ovaj tunel i most spominjali još u vrijeme Sanaderove vlade. Izgradnja mosta i tunela sigurno će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Omišu i to značajno. Ipak, radi se o svojevrsnoj premosnici, a jedino prvo rješenje je izgradnje brze ceste Omiš – Split, preko TTTS-a prema Mravincima. Nadamo se da će i taj projekt što prije ugledati svjetlo dana – kazao nam je omiški gradonačelnik dodajući da on ima informaciju da bi radovi trebali krenuti do kraja studenog.

Dio prometa prema Tugarama

Ovaj projekt dio je većeg projekta rješavanja gorućeg problema prometne infrastrukture u Omišu i oko njega, a na njemu su angažirani svi – od Grada, preko Županije, do ministarstva. U Omišu se događaju prometni čepovi koji su najgori u srcu turističke sezone, a i bez njih Jadranska magistrala je dovoljno opterećena tijekom cijele godine.

Premošćivanjem Cetine te izgradnjom tunela Komorjak oživjet će zaobilazni pravac preko Tugara. Dovršetkom ovog projekta dio prometa koji sada ide preko Omiša bit će preusmjeren na Tugare, Žrnovnicu i dalje prema Splitu.