Splićani su jedva dočekali prošli vikend kada je u promet konačno puštena obnovljena Hercegovačka ulica. Tijekom radova postavljen je plinovod, obavljeni su radovi na prilagođavanju oborinske odvodnje, obnovljeni su instalacijski kanali i kolnička konstrukcija, obnovljen je nogostup s južne strane ceste te napravljen potpuno novi nogostup sa sjeverne strane.
Nakon što je postalo jasno da je umjesto 1100 metara obnovljeno nešto više od 800 metara ceste, jučer je nezahvalan zadatak pojašnjenja ove situacije dobila Antonela Bezić, nadzorni inženjer pri projektu izvanrednog održavanja Hercegovačke ulice.
Na jučerašnjoj premijernoj vožnji splitskom gradskom željeznicom od Kopilice do luke, Nino Vela nije znao detalje oko toga gdje je "nestalo" nešto manje od spomenutih 300 metara.
- "Uštedu" kojom se nije asfaltirala ulica u duljini od 288 m, Investitor je poboljšicom u sastavu asfaltne mješavine habajućeg sloja ostalog dijela kolnika, koristeći polimerom modificirani bitumen tipa 45/80-65 u odnosu na ugovorom predviđeni sastav asfalta, prilagodio očekivanom povećanom prometnom opterećenju ulice”, napisala je u pojašnjenju Antonela Bezić.
Ukratko, u pojašnjenju piše da se investitor odlučio da 288 metara ulice ne asfaltira i da se "ušteda" uloži u kvalitetniji asfalt u ostatku Hercegovačke.
Ispitivanje asfalta
Jutros smo u Hercegovačkoj ulici u Splitu snimili kombi vozilo s aparatom za ispitivanje kvalitete asfalta. Ovaj aparat buši asfalt i tako ispituje debljinu i kvalitetu asfalta. Zašto je naručeno ovo ispitivanje i kada će rezultati biti objavljeni, još nije poznato.